حاجی رحیمی عنوان کرد

خدمات‌دهی به مهمانان و زائران شهدا از مهمترین وظایف خادمین راهیان نور

مسئول کمیته مرکزی خادمین راهیان نور گفت:راهنمایی و خدمات‌دهی به مهمانان و زائران شهدا، ایجاد ایستگاه صلواتی، پاسخگویی به شبهات، روایت منطقه، مشاوره و فضاسازی از مهمترین برنامه‌ها و وظایف خادمین راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۱۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴ - 09February 2014

خدمات‌دهی به مهمانان و زائران شهدا از مهمترین وظایف خادمین راهیان نور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمد حاجی رحیمی مسئول کمیته مرکزی خادمین راهیان نوربا اشاره به تدابیر و سیاستهای مشخص شده در خصوص سازماندهی و اعزام خادمین شهدا گفت: ثبتنام خادمین شهدا از آذرماه آغاز شد و تا پایان روز ۱۲ بهمنماه ادامه داشت که در این مدت بیش از ۲۰ نفر ثبتنام کردند.

حاجی رحیمی تاکید کرد: با توجه به محدودیتهای موجود، خادمینی که زودتر نامنویسی کنند، در اولویت حضور قرار خواهند داشت.

وی اعلام کرد: از ابتدای اسفندماه چهار دوره ۱۰ روزه اعزام انجام و تمامی خادمین در بدو ورود در معراج شهدای پادگان شهید محمودونداهواز مورد سازماندهی و آموزش قرار خواهند گرفت.

مسئول کمیته مرکزی خادمین راهیان نور با اشاره به استفاده از تمامی خادمینی که در این دوره ثبت نام کردهاند افزود: سیاست ما این است که فرصت حضور و خادمی شهدا را در اختیار تمامی افرادی که علاقمند به خادمی شهدا هستند قرار دهیم. به همین خاطر آن دسته از عزیزانی که فرصت حضور در راهیان نور جنوب را پیدا نمیکنند در راهیان نور غرب و شمال غرب استفاده خواهند شد.

حاجی رحیمی افزود: حضور نخبگان، طلاب و دانشجویان به عنوان خادم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس ظرفیت بالایی برای کادرسازی مدیران توانمند و ارزشی برای انقلاب و نظام اسلامی محسوب میشود.

وی در ادامه با تشریح برنامههای معنوی مختص خادمین گفت: در شب قبل از اعزام خادمین به مناطق برنامه معنوی و بصیرتی پرمحتوایی در معراج شهدای اهواز برگزار میشود.

حاجی رحیمی در خصوص خدماتی که خادمان به زائران شهدا ارائه میکنند هم گفت: راهنمایی و خدماتدهی به مهمانان و زائران شهدا، ایجاد ایستگاه صلواتی، پاسخگویی به شبهات، روایت منطقه، مشاوره و فضاسازی از مهمترین برنامهها و وظایف خادمین راهیان نور در یادمانهای دفاع مقدس است.

نظر شما
پربیننده ها