با حضور دریادار فدوی صورت گرفت؛

آغاز به کار معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی نیروی دریایی سپاه پاسداران

معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی نیروی دریایی سپاه رسما با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه، راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۶ - 13July 2013

آغاز به کار معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی نیروی دریایی سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در مراسم آغاز به کار معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی نیروی دریایی سپاه با هدف ایمنی و سلامت و نگهداری در حوزه نیروی انسانی و ادوات و تجهیزات و کاهش صدمات و خسارت های ناشی از حوادث، تأکید کرد: تلاش شما در معاونت ایمنی با کاهش حوادث می تواند نسبت مستقیم و تنگاتنگی پیدا کند. وی افزود: به عبارت دیگر هر چه تلاش، دانش و همت شما در موضوع ایمنی و اقدامات تأمینی افزایش پیدا کند، به همان نسبت صدمات و آسیب ها و خسارت ها کاهش پیدا خواهد کرد.


وی همچنین گفت: حضور فعال شما در صحنههایی که مباحث ایمنی مطرح است، اعم از فضای کار و فعالیت و محیطهای تمرینی و رزمایشی و همچنین در مقولههای نگهداری میتواند فرمانده غافل را فعال و بیدار نگه دارد.


فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه با توصیههای عملیاتی به مسئولان مجموعه ایمنی و اقدامات تأمینی، افزود: در تأمین ایمنی ادوات و تجهیزات بخصوص در مباحث موشکی، شناوری،هوادریا و ... باید اقدامات شما به از بین رفتن حوادث و یا حداقل کاهش آنها بیانجامد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار