سرلشکر جعفری در مراسم تجلیل از کارگردان و تهیه کننده فیلم «معراجی‌ها» -۱

ساخت بیشتر چنین آثاری حقایق اصلی دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سینما را از مهمترین ابزار انتقال حقایق دوران ۸ سال دفاع مقدس دانست و گفت: آوازه‌ رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در جهان طنین انداخته و فیلم و سینما می‌تواند این آوازه را گسترش دهد.
کد خبر: ۱۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹ - 10February 2014

ساخت بیشتر چنین آثاری حقایق اصلی دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد

سردار سرلشکر "محمد علی جعفری" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه اکران فیلم معراجیها در گفتوگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه سالهای دفاع مقدس سرشار از عملیاتهای افتخارآمیز بود که میتوان رشادتهای رزمندگان اسلام را در آنها به قاب تصویر سینما کشید، عنوان کرد: انشا الله در آینده نزدیک شاهد ساخت آثاری بیشتری از خاطرات و صحنههای دفاع مقدس در سینما باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سراسر جبههها مملو از رشادتهایی است که آوازه آنها در تمام جهان پیچیده شده است و با ساخت هر چه بیشتر چنین آثاری میتوان حقایق اصلی رخ داده در سالهای دفاع مقدس را هر چه بیشتر و بهتر به تصویر کشید.

وی با بیان اینکه فیلم معراجیها، ایثارگری و فداکاری گروهی از رزمندگان را برای رسیدن به هدفی خاص روایت میکند اظهار داشت: همراه شدن خاطرات دفاع مقدس و به تصویر کشیدن این خاطرات در کنار نشان دادن صحنههایی از رشادت رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس اتفاق مبارکی است که در این فیلم به آن پرداخته شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار