بيمارستان صحرايي سپاه پاسداران مجهز به اتاق عمل، جهت سرويس دهي به زائران آغاز به کار کرد
بيمارستان صحرايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي وابسته به مرکز بهداري جنوب، در محور ايستگاه حسينيه برپا و آغاز به کار کرد.
در اين زمينه دکتر "ياور شاه ولي"، فرمانده مرکز بهداري جنوب در خرمشهر گفت: "اين بيمارستان صحرايي با هدف سرويس دهي به کاروان هاي راهيان نور در منطقه سه راه حسينيه آغاز به کار کرده و تا 15 فروردين ماه که اوج سفرهاي کاروان هاي راهيان نور است، به کار خود ادامه مي دهد."
وي افزود: "اين بيمارستان به اتاق عمل مجهز، راديولوژي، داروخانه و تخت بيمارستاني مجهز و پزشک، پرستار و تکنسين 24 ساعته به همراه واحد اورژانس و حضور آمبولانس هاي مجهز در خدمت زائران سرزمين نور و مناطق عملياتي است."
يادآور شد: "مرکز بهداري جنوب همه ساله در ايام اوج سفرهاي کاروان هاي راهيان نور، با استقرار در نزديکي محور هاي عملياتي 8 سال دفاع مقدس آماده خدمات رساني بهداشتي و پزشکي به آنان است.
منبع : سايت ساجد
nikbakht
