سرپرست استانداري يزد: ضعف در اطلاع‌رساني باعث ايجاد برخي شبهات پس از جنگ تحميلي شد

کد خبر: ۱۱۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۸ - 18August 2007

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)- منطقه يزد،نبوي‌زاده در جلسه برنامه‌ريزي بزرگداشت هفته دفاع‌مقدس اظهار داشت:لحظه لحظه جنگ بركت بود و اگر امروز ابهام و شبهه‌اي در جنگ هست به خاطر كم كاري در دفاع از دفاع مقدس است و در اين زمينه بايد با تحليل‌هاي جامع و كامل از جنگ و دوران دفاع مقدس، دفاع كرد.


وي تصريح كرد:در جاي جاي دنيا اگر جنگي اتفاق مي‌افتد،پس از پايان جنگ وقايع آن بسيار بارز و شفاف به ساير مردم در قالب‌هاي گوناگون شناسانده مي‌شود و امروز پس از دوران جنگ ميان ايران و عراق همه دنيا پذيرفتند، ايران پيروز ميدان شد و نبايد ترديد داشته باشيم.


نبوي‌زاده افزود: در راستاي شناسايي اين دفاع مقدس و ارزشمند، بايد تمام توان‌ها به نمايش گذاشته شود و هدف‌گذاري صحيح صورت گيرد چرا كه گاه برخي ابهامات با يك سخنراني رفع نخواهد شد و بيان مسائل بايد با حضور تحليلگران عرصه جنگ صورت پذيرد.


سرپرست استانداري يزد در پايان يادآور شد: تمام لحظات جنگ‌ جاي كار دارد و برنامه‌ها به گونه‌اي بايد تنظيم شوند كه صوري و در حد رفع تكليف نباشند، دستگاه‌هاي اجرايي بايد ريز برنامه‌ها را مدنظر قرار دهند و بدانند با توجه به دفاع مقدس وبرنامه‌هاي هرساله، امروز اينگونه شبهه وجود دارد، آگاه باشيد اگر اين كارها صورت نمي‌گرفت چه اتفاقي رخ مي‌داد؟

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار