حجت‌الاسلام طائب:

اقتدار موشکی و هسته‌ای ایران ثمره تحریم‌هاست

فرماده قرارگاه عمار با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت قرار دارد، پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌های گوناگون را از نتایج خودباوری و تکیه بر دانش بومی در اوج تحریم‌ها دانست.
کد خبر: ۱۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷ - 12February 2014

اقتدار موشکی و هسته‌ای ایران ثمره تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "مهدی طائب" فرمانده قرارگاه عمار در جمع فرماندهان و پرسنل معاونت آماد و پشتیبانی سپاه با تاکید بر اینکه استکبار جهانی امروز از اسلام میهراسد، گفت: به همین دلیل تمام تلاش نظام سلطه در راستای جلوگیری از پیشرفت و صدور انقلاب اسلامی ایران به سایر ملتهای آزادیخواه جهان هدف گزاری شده است.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: دشمنان سعی داشتند با استفاده از راهبرد تحریم به عنوان آخرین ابزار خود مسیر پیشرفت ایران اسلامی را سد کنند، در صورتی که پیشرفتهای ما در عرصههای گوناگون از جمله دستاوردهای هستهای و نظامی در اوج تحریمها شکل گرفت.

وی با بیان اینکه تمامی راهبردهای نظام سلطه در طی ۳۵ سال گذشته بر علیه ملت ایران منجر به شکست بوده است، تصریح کرد: عملیات روانی و رسانهای که بر علیه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت نیز ناشی از اوج استیصال آمریکا و مستکبرین است.

فرمانده قرارگاه عمار در پایان تاکید کرد: جوانان مومن، انقلابی، ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی با شناخت و درک توطئههای دشمنان موجبات ناکامی آنان را در عرصه جنگ نرم نیز فراهم خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار