ديدار جمعي از اعضاي ستاد برگزاري يادواره سردار شهيد داود يسري با خانواده شهيد

کد خبر: ۱۱۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۸۶ - ۲۲:۱۰ - 16December 2007
به گزارش ايسنا، سردار غياثي‌راد به نقش شهيد يسري در جنبش مردم فلسطين اشاره كرد و افزود: امروز حزب‌الله لبنان نيز به تأسي از اين شهيدان براي پيروزي مبارزه مي‌كند.

وي همچنين به مسؤوليت شهيد يسري به عنوان فرمانده سپاه اردبيل و فداكاري وي در دفاع مقدس اشاره كرد و افزود: ايثارگري‌هاي شهيد يسري در عمليات بيت‌المقدس فراموش نخواهد شد.

سردار غياثي‌راد به فروتني شهيد يسري اشاره كرد و افزود: اين شهيد والامقام با وجود ارائه خدمات بسيار، مايل به مطرح شدنش نبود.

سردار خادمي، معاون هماهنگ‌كننده بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس نيز در اين ديدار تصريح كرد: اين اسوه‌هاي ايثار و شهادت بايد آن طور كه بودند به جوانان امروزي معرفي شوند و طوري نباشد كه جوانان احساس كنند شهدا اسطوره‌هاي دست نيافتني هستند.

همسر شهيد يسري نيز با اشاره به زواياي اخلاقي شهيد گفت: شهيد يسري به شدت از ريا متنفر بود و معتقد بود كار بايد براي رضاي خدا انجام شود.

وي افزود: حتي من به عنوان همسر شهيد تمام ويژگي‌هاي او را نشناختم.

اعضاي ستاد برگزاري يادواره شهيد يسري همچنين با ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده، توليد لوح فشرده و يك فيلم را از جمله اين اقدامات برشمردند.

گفتني است: سردار افشار معاون وزير كشور و رييس ستاد آيه‌هاي ايثار و تلاش نيز به طور جداگانه با اهداي لوح يادبودي ياد شهيد يسري را گرامي داشت.


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار