اعلام فیلم‌های منتخب جبهه رسانه‌ای سینمای انقلاب

«جبهه رسانه‌ای سینمای انقلاب» فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا را به عنوان بهترین فیلم جشنواره انتخاب کردند.
کد خبر: ۱۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳ - 15February 2014

اعلام فیلم‌های منتخب جبهه رسانه‌ای سینمای انقلاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سال گذشته پس از برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، بسیاری از منتقدین و سینمایینویسان و فعالان فرهنگی رسانههای جبهه انقلاب با تشکیل گروهی تحت عنوان «جبهه رسانهای سینمای انقلاب» اقدام به برگزاری نظرسنجی کرده و فیلمهای برتر جشنواره سیویکم فیلم فجر را اعلام کردند. در آن نظر سنجی فیلمهای «تنهای تنهای تنها»، «سربه مهر» و «دربند» به عنوان آثار شاخص جشنواره مطرح شد.

حالا پس از برگزاری جشنوارهٔ فیلم سی و دوم «جبهه رسانهای سینمای انقلاب» نظرسنجی دوم خود را انجام داده و فیلمهایی که از نظرش بهترین بودهاند را اعلام کرده است.

در این نظرسنجی که با حضور ۴۰ نفر از منتقدین رسانههای جبهه انقلاب اعم از خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فارس، خبرگزاری نسیم، خبرگزاری دانشجو، سایت خبری رجانیوز، روزنامه کیهان، روزنامه جوان، ماهنامه سینمایی سینمارسانه، خبرگزاری سینمایی سینماپرس، سایت خبری تریبون، هفتهنامه ۹دی، جبهه فکری انقلاب (اشراق)، خبرگزاری دفاع مقدس و... برگزار شد به ترتیب فیلمهای «چ» ساخته ابراهیم حاتمیکیا با کسب ۳۴۴ امتیاز، «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار با کسب ۲۶۹امتیاز و همچنین فیلم «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمتالله با به دست آوردن ۱۰۷ امتیاز به عنوان سه فیلم برگزیده سیودومین جشنواره فیلم فجر انتخاب شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار