اعزام دو هزار نفر از شهرستان مرند براي بازديد مناطق عملياتي دفاع مقدس

کد خبر: ۱۱۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۸ - 05March 2008
به ‌گزارش ايسنا، سرهنگ حميد ميکائيلي در نشست ستاد راهيان نور مرند با اعلام خبر فوق افزود: اعزام كاروان‌هاي راهيان نور به اين ‌مناطق باعث تقويت و افزايش روحيه حماسي، شهادت طلبي و استكبارستيزي مي‌شود.

وي ادامه داد: وظيفه داريم در حفظ فرهنگ حماسي و فداكاري شهيدان و ايثارگران كه در جنگ تحميلي با تمام وجود جنگيدند، بكوشيم و اين ارزش‌ها را ثبت و ضبط و به نسل‌هاي بعدي منتقل كنيم.

سرهنگ ميکائيلي گفت: وظيفه نيروي مقاومت بسيج، سازماندهي، آموزش، ارائه نرم‌افزارهاي مذهبي در رابطه با جنگ تحميلي، برنامه‌ريزي و اعزام راهيان نور به‌ مناطق جنگي در جنوب و غرب كشور است كه تك تك افراد را با شجاعت و رشادت‌هاي شهدا و ايثارگران آشنا كند.

به گفته وي، كاروان‌هاي راهيان نور اعزام شده به‌ مدت پنج روز از مناطق عملياتي سوسنگرد، كرخه، هويزه، چزابه، دوكوهه، دهلاويه،فكه، شلمچه، طلائيه، خرمشهر و ديگر مناطق جنگي ديدن مي‌كنند.

وي مرند تصريح کرد: نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس، انتقال هنرمندانه ارزش‌هاي دفاع مقدس به نسل جديد و الهام‌گيري از رشادت‌ها و آموزه‌هاي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از ديگر اهداف اعزام كاروان راهيان نور به مناطق جنوب است.
نظر شما
پربیننده ها