برگزاري اردوي راهيان نور ويژه طلاب حافظ قرآن کريم

کد خبر: ۱۱۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۸۶ - ۲۲:۰۵ - 16March 2008
به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسکانيوز " مسئول امور فرهنگي اين مدرسه ، گفت: تعداد 50 نفر از طلاب پايه‌هاي اول تا ششم و همچنين طلابي که فارغ‌التحصيل شده‌اند و با اين مدرسه ارتباط دارند، جهت آشنايي با حماسه‌هاي دفاع مقدس در اردوي راهيان نور حضور خواهند داشت.
حجت‌الاسلام اميديان افزود: برنامه‌هاي فرهنگي شامل آشنا نمودن آنان با مناطق جنگي، تهيه جزوات معرفي ايثارگري‌هاي رزمندگان، بروشورهاي فرهنگي و ديني و استفاده برنامه‌هاي ستاد مرکزي راهيان نور براي طلاب شرکت کننده در اين اردو در نظر گرفته شده است و در پايان اردو مسابقاتي در بين طلاب برگزار خواهد شد.
به گزارش ايسکانيوز به نقل از مرکز خبر حوزه ،وي با اشاره به برگزاري اردوها در هر سال تحصيلي خاطرنشان کرد: سفر به مشهد مقدس، کربلا و اعزام به مناطق جنگي از جمله اردوهايي است که براي طلاب حافظ قرآن برگزار مي‌شود.
حجت‌الاسلام اميديان با اشاره به برنامه‌هايي آتي مدرسه علميه علي ابن موسي الرضا(ع) گفت: ارتقاء سطح حفظ قرآن کريم، آشنا شدن طلاب با مراکز تخصصي حوزه، کارآموزي تفسير و برگزاري مسابقات فرهنگي جهت آشنايي با احاديث از اهم برنامه‌هاي اين مدرسه در آينده است.
مسئول امور فرهنگي مدرسه علميه امام رضا(ع) در پايان گفت: طلاب پايه پنجم و ششم که از توانايي تبليغ برخوردار باشند در ايام تبليغي به مناطق مختلف اعزام مي‌شوند.
نظر شما
پربیننده ها