امیر پوردستان:

فداکاری سربازان، عامل اصلی توقف پیشروی دشمن در آغاز جنگ بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مقایسه نیروهای نظامی دشمن با نیروهای خودی در ابتدای جنگ نشان می‌دهد که سربازان نیروهای مسلح چه کار عظیمی انجام دادند.
کد خبر: ۱۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴ - 16February 2014

فداکاری سربازان، عامل اصلی توقف پیشروی دشمن در آغاز جنگ بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از سربازان دوران دفاع مقدس در منطقه غرب کشور که با حضور 400 نفر از سربازان دوران دفاع مقدس در این منطقه برگزار شد، گفت: مقایسه نیروهای نظامی دشمن با نیروهای خودی در ابتدای جنگ نشان می دهد که سربازان نیروهای مسلح به طور اعم و سربازان نیروی زمینی ارتش به طور اخص چه کار عظیمی انجام دادند و موفق شدند جلوی پیشروی رژیم بعثی را بگیرند.

وی در ادامه افزود: ارتش عراق با 12 لشکر و 45 تیپ مستقل و انبوهی از ادوات و تجهیزات زرهی به مرزهای ما حمله کرد اما سربازان عزیز ما با فدا کردن جان خود ایستادند و جلوی ارتش عراق را گرفتند و این ایثار و فداکاری شایسته قدردانی است.

امیر پوردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به این که نیروی زمینی ارتش، یک نیروی انسان محور است گفت: در دوران دفاع مقدس ارتش، 2.5 میلیون نفر سرباز را به جبهه های حق علیه باطل اعزام کرده و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرد. امروز هم سربازان جوان ما با تأسی از سربازان دوران دفاع مقدس، با روحیه و آمادگی بالا آماده دفاع از کشور و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار