حجت الاسلام ابوترابی فرد در اختتامیه همایش ملی نفت و توسعه اقتصادی:

خلق حماسه اقتصادی نیاز به اجرای تعریف روشن رهبری دارد

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در اختتامیه همایش ملی نفت و توسعه اقتصادی، گفت: هرجا تحریم باشد باید تهدید را فرصت بدانیم و دولتمردان ما می‌توانند با اجرای تعریف روشن مقام معظم رهبری، حماسه اقتصادی را خلق کنند.
کد خبر: ۱۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۷ - 19February 2014

خلق حماسه اقتصادی نیاز به اجرای تعریف روشن رهبری دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در مراسم اختتامیه همایش ملی نفت و توسعه اقتصادی که در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار کرد: همان طور که می دانید انسان در میان تمام پدیده ها از بالاترین فرصت و استعد اد برای رسیدن به بالاترین مرتبه کمال برخوردار است.چراکه بالاترین فرصت و ظرفیت در معرض بالاترین تهدیدها و آسیبها نیز قرار میگیرد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد اذعان کرد: فرصت بالاتر زمینه ایجاد تهدید را فراهم میکند. کشور ایران در نقطه کلیدی جنوب غربی آسیا قرار دارد ، به همین خاطر از بالاترین فرصت ها در عرصههای مختلف خاصه از منابع طبیعی به ویژه نفت و گاز،بهره  میبرد به همان میزان هم شاهد انواع تهدیدات سخت و خطرناک هستیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه خلیج فارس قطب انرژی جهان است، تصریح کرد: قله گرانبهای خلیج فارس که قطب انرژی جهان به حساب میآید در سطحوح منابع طبیعی در معرض تهدیدات بسیاری قرار می گیرد  و استکبار این را به خوبی فهمیده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود:کشور ما برای پیشرفت در اقتصاد، نیاز به یک انقلاب اقتصادی دارد، تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.بنده اعتقاد دارم باید به روش استفاده عاقلانه از انرژی برسیم تا بتوانیم در مدت زمان کوتاهی به یک کشور اقتصادی بزرگ و قابل رقابت با اقتصادهای جهان تبدیل شویم.

حجت الاسلام ابوترابی فرد تشریح کرد: کشور ایران تحت لوای انقلاب اسلامی از قدرت بالایی برخوردار است و اگر یکی از مهمترین مولفه های خلق اقتصاد را منابع مالی بدانیم،بیشک ایران در صدر آن قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:وجود تحریم تهدیدآور نیست بلکه برای ما فرصتهایی فراهم میکند تا بتوانیم به موقعیت های مناسب و مطلوبی دست پیدا کنیم.در این راه باید دولتمردان، مسئولین و مردم از تعریف روشن مقام معظم رهبری به عنوان یک نقشه پیشرو بهره برداری کنند تا حماسه اقتصادی، خلق شود. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار