محمدحسین آصفری:

اقتصاد مقاومتی باید نقشه راه تمام مسئولان نظام باشد

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید برای جلب سرمایه گزاران خارجی با نیروی انسانی داخلاهدافی همچون اشتغال زایی، پایین آوردن فاصله طبقاتی را محقق کنیم.
کد خبر: ۱۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴ - 25February 2014

اقتصاد مقاومتی باید نقشه راه تمام مسئولان نظام باشد

"محمد حسین آصفری" نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده و هماکنون وظیفه شرعی تمام مسئولین اجرای این سیاستها در کشور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: باید با توجه به سیاستهای گسترش اقتصاد مقاومتی، حماسه بزرگ اقتصادی را در کشور رقم بزنیم. اگر بخواهیم به خودکفایی و استقلال برسیم باید از نیروهای نرمافزاری و سختافزاری موجود در کشور استفاده کنیم تا گامهای بزرگی در حل مشکلات اقتصادی و مشکل بیکاری جوانان برداریم.

آصفری اضافه کرد: وقتی کشور مستقل باشد، از منابع خود استفاده کند و نگاهش به بیگانه نباشد میتواند اقتصاد مقاومتی را محقق کند. متاسفانه ما نتوانستیم از منابع موجود در کشور به خوبی استفاده کنیم. ما باید از اقتصاد نفتی جدا شویم و از سایر منابع غیر نفتی استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی باید نقشه راه تمام مسئولان نظام باشد.

این نماینده مجلس در خصوص سران فتنه ۸۸ گفت: این افراد با اصل نظام بازی کرده و پیروزی چشمگیر با حضور بیش از 40 میلیون نفری انتخابات ۸۸ را به کام مردم تلخ کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار