با صدور بیانیه‌ای اعلام شد

بسیج سازندگی در ۱۰ عرصه، اقتصاد مقاومتی را حمایت می‌کند

بسیج سازندگی، امسال در ۱۰ عرصه، اقتصاد مقاومتی را طراحی و با گسیل نیرو‌ها و استفاده از جوانان متخصص این مرز و بوم، همه مراحل تولید تا فروش محصولات را مورد حمایت قرار داده و به توفیقات ارزنده‌ای نیز دست یافته است.
کد خبر: ۱۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۰ - 26February 2014

بسیج سازندگی در ۱۰ عرصه، اقتصاد مقاومتی را حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس؛ سازمان بسیج سازندگی در پی ابلاغ سیاستهای کلی «اقتصاد مقاومتی» توسط رهبر معظم انقلاب با صدور بیانیهای آمادگی خود را برای کمک به خدمتگزاران ملت و خودکفایی ایران اسلامی اعلام کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دلیل پیگیری آرمانهای عدالتخواهانه، همواره مورد خشم و نفرت سلطهگران جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار بوده و زورگویان بینالمللی برای تسلیم کردن ملت ایران، انواع فشارهای سیاسی و اقتصادی را بر کشور ما وارد کرده اند. لذا بر اساس فرمان بسیار مهم مقام معظم رهبری که فرمودند «باید بتوانیم قدرت نظام اسلامی را در زمینه حل مشکلات اقتصادی به همه دنیا نشان دهیم»، بسیج سازندگی اعلام میدارد جوانان جهادگر در لبیک به این فرمان فرماندهی معظم کل قوا، با عزمی راسختر از همیشه، در قالب اردوها و حرکتهای جهادی عطر خوش پیشرفت و عدالت را به محرومترین و دور افتادهترین مناطق کشور خواهند برد.

بسیج سازندگی در بخش دیگری از این بیانیه تصریح میکند: هرچند تا رسیدن به وضع مطلوب مورد نظر و تاکید مقام معظم رهبری، راه سخت و طولانی در پیش است، اما بسیج سازندگی برای کمک به خدمتگزاران ملت و خودکفایی ایران اسلامی آمادگی کامل دارد تا تجربیات و توانمندیهای ارزنده خود را در این راه خالصانه در اختیار همه دستگاهها و وزارتخانههای درگیر این حرکت ملی قرار دهد.

بسیج سازندگی در پایان این بیانیه خاطرنشان میکند: حال که رهبر انقلاب حکم به جهاد در عرصه اقتصاد داده و خط مقدم این نبرد را تولید ملی بنا نهادهاند، بر همه مسئولان، کارشناسان و آحاد مردم واجب است تا با پیگیری و اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی تهدیدات را تبدیل به فرصت نموده و ایران اسلامی عزیز را به الگویی برای همه جهانیان تبدیل کنند.

نظر شما
پربیننده ها