دکتر احمد اسفندیاری:

ماموریت بسیج ماموریت جهانی است/ لبنان الگوی مقاومت در دنیاست

معاون روابط بین الملل سازمان بسیج مستضعفین گفت: ماموریت بسیج ماموریت جهانی است و برای ترویج ان نیاز به حضور فیزیکی نیست. از هر وسیله ای باید استفاده کنیم تا تفکر و فکر بسیجی را در جهان اشاعه دهیم.
کد خبر: ۱۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲ - 22February 2014

ماموریت بسیج ماموریت جهانی است/ لبنان الگوی مقاومت در دنیاست

به گزارش خبر گزاری دفاع مقدس، نشست خبری همایش بین المللی بیداری اسلامی بسیج جهانی مستضعفین و نخستین جشنواره بین المللی فعالان فضای مجازی، مقاومت و بیداری صبح امروز با حضور دکتر احمد اسفندیاری، معاون روابط بین الملل سازمان بسیج مستضعفین در سالن همایش این معاونت برگزار شد.

اسفندیاری در آغاز این مراسم با بیان اینکه همه دنیا باید مقاوت لبنان را الگوی خود قرار داده و مفهوم واقعی بسیج و بسیجی را دریافت کنند، اظهار کرد: ماموریت بسیج ماموریت جهانی است و برای ترویج ان نیاز به حضور فیزیکی نیست. از هر وسیلهای باید استفاده کنیم تا تفکر بسیجی را در جهان اشاعه دهیم.

وی با اشاره به اهداف برگزاری برنامه همایش بین المللی بیداری اسلامی و بسیج جهانی مستضعفین گفت: این برنامه با هدف تبیین مفهوم بسیج و بسیجی، آسیبشناسی و دفع چالشهای موجود در بسیج، بهره گیری از تفکر بسیجی در حوزه دیپلماسی، شناخت تجارب بسیجیان در حوزه بین الملل و تبادل دیدگاه صاحبنظران در این حوزه برگزار میشود.

وی تصریح کرد: این همایش با مشارکت ۴۰۰ هیئت علمی و اساتید دانشگاه و اساتید حوزه علمیه با ۸ محور اصلی با بیش از ۸۷۰ خلاصه مقاله و ۵۳۰ مقاله کامل در غالب سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد.

همچنین اسفندیاری اززمان افتتاحیه این مراسم خبر داد و بیان کرد: افتتاحیه این مراسم سه شنبه ۶ اسفند سال جاری در دانشگاه تهران و با حضو ریاست مجلس شورای اسلامی دکتر علی لاریجانی برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست معاون روابط بین الملل سازمان بسیج مستضعفین در تبیین برنامههای جشنواره بین المللی فعالان فضای مجازی، مقاومت و بیداری خاطر نشان کرد: ۷۷۵ اثر دراولین دوره برگزاری این جشنواره ارسال شده است که این آثار شامل وب سایت، وبلاگ و آثار هنری چون کاریکاتور، عکس و پوستر است که همگی به زبانهای غیر از زبان فارسی تهیه و در این جشنواره ارائه خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار