سید مهدی خاموشی:

تولید محصولات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان از مباحث استراتژیک نظام است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دفاع مقدس بزرگ‌ترین میراث فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور ما است.
کد خبر: ۱۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳ - 25February 2014

تولید محصولات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان از مباحث استراتژیک نظام است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جشن یک سالگی حوزه هنری کودک و نوجوان صبح امروز با حضور حجتالاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محسن مومنی رئیس حوزه هنری و تعداد زیادی از هنرمندان سینما و تئاتر و تلویزیون در تالار مهر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با اشاره به لزوم انجام کارهای فرهنگی برای کودکان و نوجوانان اظهار کرد: یکی از آرزوهای ما این بود که در عرصه کودکان و نوجوانان کار کنیم و برای این عزیزان محصولات فرهنگی تولید کنیم که خدا را شکر با تلاش دوستان و فعالان عرصه هنر این اتفاق افتاد و ما توانستیم عرصه تولید محصولات فرهنگی کودکان را راه اندازی کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اذعان کرد: امیدواریم در سال آینده بتوانیم این مسیر را با قوت و قدرت بسیار بیشتری ادامه دهیم و با گسترده کردن کارمان، جغرافیای وسیعتری را پوشش دهیم.

وی با اشاره به صحبتهای مقام معظم رهبری درباره لزوم انجام کارهای فرهنگی برای کودکان و نوجوانان بیان کرد: اگر مقام معظم رهبری در حوزه ادب، هنر، فرهنگ و سینما مطالبهای دارند سازمان تبلیغات اسلامی خود را مخاطب اصلی این سخنان میداند و برخود واجب میداند که مطالبات ایشان را پیگیری کند.

خاموشی در ادامه گفت: حوزه هنری خود را موظف میداند که در مورد سبک زندگی اسلامی و ایرانی کارهای فرهنگی انجام دهد و آن را به مخاطبان عرضه کند، ملت ما میراث دار فرهنگ بزرگ و غنی اسلامی و ایرانی است که باید این میراث را با دقت نگهداری و به آیندگان انتقال داد. دفاع مقدس بزرگترین میراث فرهنگی و سیاسی و اجتماعی کشور ما است.

وی در پایان گفت: نسل ما باید آرمانهای بزرگ انسانهای بزرگی چون امیر حسین فردی را ادامه و آن را به نسل جوان انتقال دهد. کشور ما به قدری اسطوره و انسانهای فرهیخته و شهید دارد که ما در عرصه فرهنگ و هنر هیچ نیازی به داستانگویی و پناه بردن به تخیل نداریم. ما با پرداختن به همین داشتههای غنی خودمان میتوانیم عرصه فرهنگی بسیار با طراوات و شادابی را داشته باشیم.

نظر شما
پربیننده ها