مومنی شریف:

ایجاد تمدن نوین اسلامی از مهم‌ترین دغدغه‌های حوزه هنری است

رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تحول در سبک زندگی نیازمند کارهای عمیق‌تری است که یکی از آن‌ها بحث کودک و نوجوان و تولیداتی است که برای این مخاطب تولید می‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۷ - 25February 2014

ایجاد تمدن نوین اسلامی از مهم‌ترین دغدغه‌های حوزه هنری است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جشن یک سالگی حوزه هنری کودک و نوجوان صبح امروز سه شنبه ۶ اسفندماه در تالار مهر حوزه هنری با حضور حجت الاسلام مهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری، مرتضی گودرزی دیباج، حسن دولت آبادی، رحمت امینی، محمد سرشار، محمد حمزهزاده، محمد امیرخانی، عزت الله الوندی، عادل بزدوده، خانواده مرحوم امیر حسین فردی، گیتی خامنه، استاد حکیمی و با اجرای سید جواد هاشمی برگزار شد.

مومنی با تشریح برنامههای در حال اجرای حوزه هنری اظهار کرد: امروز بیش از هفتاد و پنج پروژه در حوزه هنری در حال اجراست که بعضی از آنها طرحهای مهم و اساسی است، مانند تعریف کودک و نوجوان تراز انقلاب اسلامی و چندین طرح مهم دیگر در بخش تربیت اسلامی و در کنار اینها تولیدات تأثیرگذاری که ان شاءالله به زودی شاهد رخ نمایی آنها خواهیم بود.

رییس حوزه هنری با بیان اینکه از مهمترین دغدغههای حوزه هنری در این دوره، توجه به افقی بوده است به نام ایجاد تمدن نوین اسلامی که با تدبیر رهبر عزیز و خردمندمان طراحی و معماری میشود اذعان کرد: فکر میکردیم یکی از کارهای اساسی تعریف انسانی است که انقلاب، او را به این روزگار معرفی کرده است. لذا کارهای قابل افتخاری با همین موضوع تولید و ارائه شد و الحمدلله مورد اقبال هم قرار گرفت. در همین راستا به بحث خانواده و سبک زندگی رسیدیم.

وی ادامه داد: حوزه هنری کودک و نوجوان از طرحهای راهبردی حوزه در دهه چهارم انقلاب اسلامی است که خوشبختانه بعداز مطالعات و طراحی، یک سال پیش در چنین ایامی تشکیل شد و به همت مدیر توانا و پر تلاش و همکاران سخت کوش ایشان سال نخستین را با همه مضایقی که پیش رو داشت با کارنامه قابل قبولی پشت سر گذاشت.

مومنی گفت: به هر تقدیر حوزه سبک زندگی از موضوعات ماست. باید توجه کنیم سبک زندگی مسأله عمیق و ریشهای است البته زمانبر هم هست، عجله بردار نیست. متأسفانه این مسأله بعد از فرمایش رهبری آن قدر که تبلیغاتی شد، دغدغه مردم نشد.

رئیس حوزه هنری در پایان گفت: تحول در سبک زندگی نیازمند  کارهای عمیقتری است که یکی از آنها بحث کودک و نوجوان و تولیداتی است که برای این مخاطب تولید میشود. در تهیه و تولید آثار برای آنان سه مؤلفه خردورزی، شادابی و معنویت مد نظرمان است که امیدوارم ان شاءالله در آثارمان این سه مشهود باشد.

نظر شما
پربیننده ها