عضویت گروه زیرمجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در معاهده جهانی سازمان ملل

گروه تخصصی سپاسد، از رده‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به عضویت معاهده جهانی سازمان ملل متحد در آمد.
کد خبر: ۱۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴ - 26February 2014

عضویت گروه زیرمجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در معاهده جهانی سازمان ملل

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص)، این معاهده از شرکتهای عضو میخواهد مجموعهای از ارزشهای اصلی در زمینه حقوق بشر، استانداردهای کار، محیط زیست و مبارزه با فساد را در حوزه نفوذ خود حمایت و تصویب کنند.

اتخاذ رویکرد پیشگیرانه برای چالش­های زیست محیطی و استفاده از فناوری­های سازگار با محیط زیست، مبارزه با فساد در معاملات و معادلات اقتصادی، حمایت و حفاظت از حقوق بشر و مسئولیت اجتماعی، عدم تبعیض در استخدام و شغل، از بین بردن تمام موارد کار اجباری و عدم استفاده از کار کودکان از مهمترین اصول معاهده جهانی سازمان ملل متحد است.

گروه تخصصی "سپاسد" با بهرهگیری از تجارب ارزشمند مدیریتی و با در اختیار داشتن ماشینآلات و تجهیزات پیشرفته روز توانایی اجرای انواع سد، ساختمان نیروگاههای برقآبی، خطوط ریلی مترو و تأسیسات وابسته، احداث شبکههای آبیاری و زهکشی، خطوط انتقال برق فشار قوی، سازههای بتنی بلند و... را دارد.

اجرای پروژههای عظیم ملی همچون سد مخزنی کرخه بزرگترین سد خاکی کشور و سد گتوند علیا بلندترین سد خاکی کشور از اقدامات گروه تخصصی سپاسد به شمار میآید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار