حجت الاسلام محمدی گلپایگانی:

رهبر انقلاب به حداقل برخورداری از دنیا اکتفا کرده‌اند/ روایتی از دیدار مقام معظم رهبری با پدر هفت شهید

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: در مورد فضایل مقام معظم رهبری همین بس که در حال حاضر دنیا با تمام جاذبه‌هایش در اختیارشان است، اما ایشان به حداقل برخورداری از دنیا اکتفا کردند.
کد خبر: ۱۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵ - 15March 2014

رهبر انقلاب به حداقل برخورداری از دنیا اکتفا کرده‌اند/ روایتی از دیدار مقام معظم رهبری با پدر هفت شهید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام "محمد محمدی گلپایگانی" رئیس دفتر مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مسولین استان بوشهر، فرماندهان نظامی و انتظامی و روحانیون و طلاب استان بوشهر که با حضور آیت الله صفایی بوشهری برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه درباره شخصیت رفتاری حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: امیرالمومنین(ع) درباره حضرت فاطمه(س) فرمودند: "در دوران زندگی مشترک خود، حضرت زهرا(س) یکبار هم مرا به خشم نیاورد" و این نشان از شخصیت والای این بانوی بزرگوار است.

وی با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم ولایتمدار استان بوشهر بیان کرد: ما از شکرگزاری داشتن رهبری فرزانه، حکیم، دلسوز و انقلابی چون مقام معظم رهبری امام خامنهای عاجز هستیم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در همین رابطه افزود: در مورد فضایل مقام معظم رهبری همین بس که در حال حاضر دنیا با تمام جاذبههایش در اختیارشان است، اما ایشان به حداقل برخورداری از دنیا اکتفا کردند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی در ادامه با بیان خاطرهای، بزرگی مقام پدران و مادران شهید نزد مقام معظم رهبری را این گونه یاد آور شد: روزهای دوشنبه جمع محدودی خدمت آقا میرسند، در یکی از همین دیدارها پیرمردی که شاید ۸۰ سال داشت و ما او را نمیشناختیم آمده بود و گوشهای از اتاق نشست.

وی افزود: رسم آقا بر این است که حال تک به تک این افراد را میپرسند، وقتی به پیرمرد رسید، فرمود: شما از کجا آمدهاید؟ آن پیرمرد گفت، از قم آمدم که شما را ببینم و پدر هفت شهید هستم. همه تعجب کرده بودیم، آقا به ایشان فرمود در حال حاضر به چه کار مشغول هستید؟ پیرمرد جواب داد در حال حاضر مستأجر هستم و کاری هم ندارم. مقام معظم رهبری همانجا به بنده فرمان دادند یک خانه بخرید و به ایشان تحویل بدهید.

رییس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان ساخت: ملتی که چنین افرادی دارد کسانی نظیر اوباما و هم مسلکان او هیچ کاری نمیتوانند در قبالش انجام دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از نعمتهای بزرگی که استان بوشهر به آن مفتخر است وجود و حضور عالم فرزانهای چون آیتالله صفایی بوشهری است، افزود: بوشهر با داشتن سابقه تاریخی بسیار و سالها ایستادگی در مقابل استعمارگران بخشی از تاریخ کشور را رقم زده است.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی در پایان اظهار کرد: ما به یقین میدانیم که اگر پای بیگانهای به دشمنی وارد خاک این استان شود از قلم خورد خواهد شد و همه اینها ثمره عشق این مردم به ولایت و اسلام است.

نظر شما
پربیننده ها