نادر اديبي:ملت ايران در 22 بهمن اقتدار خود را به نمايش مي‌گذارد

کد خبر: ۱۲۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۶ - 08February 2010
به گزارش سايت ساجد، نادر اديبي  اظهار داشت: ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي امسال نيز در 22 بهمن بار ديگر برگ زريني را در تاريخ كشور به ثبت مي‌رساند.
وي ادامه داد: همان طور كه مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس مقدس از كيان و خاك مقدس ايران دفاع كردند امروز نيز با حضور به موقع در صحنه از كشور محافظت مي‌كنند.
مديركل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس غرب استان تهران افزود: اگر دشمنان با ترفندهاي مختلف درصدد خدشه وارد كردن به نظام جمهوري اسلامي ايران هستند، مطمئن باشند كه ملت ايران در برابر توطئه‌هاي آنها ايستادگي كرده و اجازه عرض اندام به آنها را نمي‌دهد.
اديبي تأكيد كرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس همه قشرهاي مختلف مردم از جمله نوجوانان و جوانان براي حضور در جبهه‌ها لحظه شماري مي‌كردند و اين اتحاد و همدلي ملت ايران سبب پيرزوي در جنگ هشت ساله با رژيم عراق شد.
وي تصريح كرد: امروز دشمن در صحنه ديگري با ملت ايران به نبرد پرداخته است، بنابراين هوشياري مردم و درايت مسئولان بايد بيش از گذشته شود و توطئه‌هاي دشمنان را يكي پس از ديگري از بين ببرند.
مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس غرب استان تهران خاطرنشان كرد: در اغتشاشات اخير دشمن با پوشيدن لباس دوستي درصدد داشت افكار پليد خود را به جوانان القا كند اما خوشبختانه هوشياري جوانان مانع از اقدام شوم اين افراد در كشور شذ.
اديبي با تأكيد بر حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن اضافه كرد: ملت ايران با حضور در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر برادري و اتحاد خود را به ظهور مي‌رسانند و به دشمنان خارجي و دست‌نشانده‌هاي خود در داخل كشور مي‌فهمانند كه آب و خاك ايران اسلامي با خون هزاران شهيد آبياري شده است، بنابراين دست كشيدن از اين خاك هرگز در ذهن مردم ايران فرو نرفته و نمي‌رود.
وي در پايان از مردم غرب استان تهران خواست تا بار ديگر با حضور در راهپيمايي 22 بهمن با آرمان‌هاي انقلاب و خميني كبير بيعتي دوباره بسته و دست رد بر خواسته‌هاي دشمنان بزنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار