آخرین تحولات سوریه

ده ها کشته و زخمی در جنگهای ریف حماه سوریه گزارش شد

در جریان عملیات ارتش سوری برای آزادسازی مناطق مورک در ریف حماه شمالی سوریه ده ها تن کشته وزخمی شدند.
کد خبر: ۱۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶ - 01March 2014

ده ها کشته و زخمی در جنگهای  ریف حماه سوریه گزارش شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از اسکای نیوز عربیه ،کارشناسان گزارش دادند امروز شنبه، ارتش سوریه گزارش داد که برای  آزاد سازی شهر مورک در ریف و حماه شمالی ده ها تن کشته و زخمی شدند.

در این شرایط  مرکز رسانه ای حماه اعلام کرد،  نیروهای  ارتش سوریه موشک هایی را ازشهرهای  مورک  وقسمتی از ریتا به ریف حماه  شلیک کردند که منجر به ازبین رفتن  تعدادی از ساختمان ها شده است.

همچنین این مرکزاعلام کرده است،  نیروهای حکومتی  در این منطقه حضور گسترده ای دارند و  امنیت بیشتری برای نجات  این شهر و شهروندان زندانی شده توسط تروریست ها حاکم است.

از طرف دیگر در جنوب سوریه  3 نفر در اردوگاه یرموک به دلیل سوء تغذیه  کمی امکانات و کمبود تجهیزات پزشکی درگذشتند.

در ادامه آژانس امداد و کار پناهندگان فلسطین اعلام کرد، توزیع کمکهای غذایی در بین ساکنان اردوگاه  از طریق صف های طولانی برای دریافت غذا انجام می شود.

همچنین  زمانی که جنگنده های سوری در روز جمعه در شهر مرزی خربه یونین در عرسال واقع در شرق لبنان حمله کردند منجر به مرگ دو نفر از پناهندگان سوری ساکن در تپه های شهر شد.

تعرض و ضربه به شهر بریتال در منطقه بقاع لبنان سقوط سه موشک از طرف سوریه و اصابت یکی از آنها به منزل یکی از نظامیون بدون وقوع خسارت انسانی از بخش های دیگر این گزارش است.

افزودنی است؛ ارتش با قدرت و صلابت در این منطقه حضور دارد که به نام تدابیر میدانی مستقیم معروف است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار