رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا عنوان کرد

هدف دشمن دست کشیدن مردم از اسلام و قرآن است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا گفت: حرکت در مسیر قرآن و سیرۀ معصومین(ع) بهترین راه مبارزه با جنگ نرم است و هدف دشمن در وضعیت کنونی دست کشیدن مردم از اسلام و قرآن است.
کد خبر: ۱۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲ - 02March 2014

هدف دشمن دست کشیدن مردم از اسلام و قرآن است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، حجت الاسلام و المسلمین "محمد باقر روشندل" رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا در مراسم اختتامیه طرح بصیرت چهار ویژه خانوادههای نیروی دریایی در رشت، اظهار کرد: دورههای بصیرت افزایی و آثار معرفتی آن باید خانوادهها را در راستای رفع مشکلات و موانع یک گام به جلوتر حرکت دهد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، افزود: تاثیرات این دورهها باید عملاً در زندگی خانوادهها دیده شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا با بیان اینکه بصیرت، آگاهی، هوشیاری جوانان از شرایط حاکم بر جامعه  توسعه یافته اسلامی است، گفت: هدف دشمن دور نمودن ما از فرهنگ اهل بیت(ع) و تعالیم معرفتی و اخلاقی آنان می باشد.

حجت الاسلام روشندل با تاکید بر ایجاد تغییر مثبت در رفتار فرزندان و همسران در خانوادههای اسلامی، گفت: طرح بصیرت باید در خانوادهها راهگشا باشد ومشکلات را مرتفع کند .

وی الگو قرار دادن آموزهها در این کلاسها در زندگی روزمره را هدف نهایی طرح بصیرت عنوان و تصریح کرد: در طرح بصیرت، افزایش روحیه، صبر و تقوا مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه شیوۀ برگزاری این دورهها نیازمند بررسی و کارشناسی مداوم است، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر قرآن و سیرۀ معصومین(ع) بهترین راه مبارزه با جنگ نرم است و هدف دشمن در وضعیت کنونی دست کشیدن مردم از اسلام و قرآن است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا، روی آوردن به قرآن و سیره معصومین را بهترین راه مبارزه با جنگ نرم عنوان کرد و افزود: مسابقات قرآنی و معرفتی باید در طرحهای بصیرت باید با شکوه برگزار شود.

حجت الاسلام روشندل، حضور بانوان در برنامههای فرهنگی و قرآنی را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: تجربه ثابت نموده که اینگونه نشست ها دارای آثار و برکات فراوانی برای افراد و خانواده هایی که عامل به دستورات دینی هستند می باشد .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار