عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تعرض به این حرم ملکوتی اقدام یزیدی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حوادث اخیر در سوریه بویژه حمله به بارگاه مقدس حضرت زینب(س) نشان دهنده اوج قباحت اعمال تروریست هاست.
کد خبر: ۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱ - 21July 2013

تعرض به این حرم ملکوتی اقدام یزیدی است

کاظم جلالی در گفت وگو با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن محکومیت اقدامات ضدانسانی تروریست ها در روز جمعه به بارگاه حضرت زینب (س) اظهار داشت: این جنایاتکاران قصد دارند قداست خاندان عصمت و طهارت را بشکنند ولی به نتیجه و اهداف شومشان نخواهند رسید.

وی اظهار داشت: آستان حضرت زینب(س)، آستان مقدسی است و تعرض به این حرم ملکوتی، یک اقدام یزیدی است و یزید در تاریخ هیچ گاه نتوانست از ظلم بزرگی که درعاشورا به اهل بیت (ع) انجام داد، خلاصی پیدا کند و نامش به عنوان زشت ترین اسم در تاریخ بشریت باقی ماند؛ طبیعی است این تروریستها نیز با دشمنی که نسبت به اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت (ع) دارند، به سزای اعمالشان خواهند رسید.

جلالی با تأکید بر اینکه اتفاقاتی که در دنیا روی می دهد، برخلاف مصالح جریان قدرت بین المللی است، خاطرنشان کرد: ملت ها با بیدار شدن و گرایش به اسلام بویژه اسلام انقلابی و اسلام نابی که مدنظر امام راحل بود، می توانند با تکیه بر استقلال طلبی و مقاومت و توجه به اسلام عزت خواهی با دشمنان مقابله کنند.

وی بر لزوم بیداری اسلامی و اتحاد بین ملتهای مسلمان در منطقه تأکید کرد وگفت: جهان اسلام با  غلبه بر قدرت های بین المللی نباید اجازه دهد منافع آمریکایی ها و صهیونیست ها به تحقق برسد.

عضو کمیسیون امینت ملی مجلس ضمن محکومیت نمایندگان خانه ملت نسبت به حمله وحشیانه تروریست ها به حرم حضرت زینب(س) اظهار داشت: ایران به عنوان کشوری که ملتش بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر را رقم زد، باید همواره با هرگونه ظلم، خشونت و کشتن انسانهای بیگناه و هتک حرمت به ادیان الهی و مقدسات واکنش از خود نشان دهد.

وی با اشاره به سکوت آمریکایی ها و غربی ها نسبت به هتک حرمت به ادیان الهی و اقدامات تروریستی گفت: متأسفانه آنها با کشتن انسانهای بی گناه سکوت اختیار می کنند؛ در همین مسأله سوریه تلاش می کنند مسائل را معکوس و غیر واقعی جلوه دهند و طبیعی است که به منافع خود می اندیشند.

جلالی افزود: وحشیگری و دنیای بی آرمان و بدون تقدس در ذات تروریست ها وجود دارد و آنها در کشتن انسان های بی گناه و ارسال سلاح برای کشتار مردم و اعمال جنایتکارانه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند بویژه در بحران سوریه که با تزریق پول و سلاح سعی در کمک به تروریست ها و نابودی انسانهای بی گناه هستند که باز می بینیم دنیای غرب نه تنها در مقابل این جنایات ضد انسانی سکوت اختیار کرده، بلکه این خشونت ها را تأیید نیز می کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار