سرهنگ اصحاب کریمی در گفتگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

سپاه محمد رسول الله(ص) دانشجویان را به مناطق عملیاتی اعزام می‌کند

معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: امسال گروه‌های دانشجویی از اوایل اسفند ماه در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند که این اعزام‌ها تا نیمه فروردین سال آینده ادامه دارد.
کد خبر: ۱۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱ - 04March 2014

سپاه محمد رسول الله(ص) دانشجویان را به مناطق عملیاتی اعزام می‌کند

سرهنگ اصحاب کریمی، معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله(ص) با اشاره به اعزام گروههای مختلف پایگاه مقاومت بسیج به مناطق راهیان نور، به خبرگزاری دفاع مقدس گفت: همه نواحی تحت پوشش در قالب کاروانهای مختلف امسال به مناطق عملیاتی اعزام میشوند.

وی ادامه داد: اعزام گروههای دانشجویی  به مناطق عملیاتی جنوب که از ابتدای اسفند ماه آغاز شده، تا بیست و پنجم این ماه ادامه دارد که برنامههای مختلفی برای آنها تدارک دیده شده است.

سرهنگ کریمی ادامه داد: برنامه اعزام کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی از 27 اسفند پیگیری شده و تا 15 فروردین ماه ادامه مییابد.

معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: مدت اعزام کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی 25 روز است و گروههای مختلف در این مدت از مناطقی چون "دوکوهه"، "خرمشهر" و مناطق عملیاتی "والفجر مقدماتی" و "والفجر 8" بازدید میکنند.

وی با اشاره به محوریت و اهداف برنامههای کاروان راهیان نور گفت: مهمترین هدف و رویکرد ما در برگزاری برنامههای کاروانهای راهیان نور ترویج فرهنگ حاکم بر جبهههای حق علیه باطل و فرهنگ شهادت در میان جوانان و مخاطبان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار