طوفان اعتراض ایرانیان در روزهای آینده

قسمت دوم فیلم ضدایرانی ۳۰۰ دیروز در آمریکای شمالی اکران شد

قسمت دوم فیلم ۳۰۰ توسط نوام مورو که یک کارگردان اسراییلی است کارگردانی شده است.
کد خبر: ۱۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷ - 08March 2014

قسمت دوم فیلم ضدایرانی ۳۰۰ دیروز در آمریکای شمالی اکران شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، قسمت دوم فیلم ۳۰۰ با نام «۳۰۰، ظهور یک امپراتوری» دیروز در آمریکای شمالی به نمایش درآمد. قسمت نخست این فیلم ضد ایرانی که در سال ۲۰۰۶ اکران شده بود، ایرانیان را مردمی وحشی و بیتمدن به جهانیان معرفی کرد و تا جایی که توانست تاریخ ایران را تحریف کرد.

«۳۰۰، ظهور یک امپراتوری» دنبالهای است برای قسمت اول که علاوه بر نشان دادن نبرد دریایی «سالامیس» ادعا میکند که خشایارشا برای جبران ماجرای آتش زدن «سارد» که در حمله یونانیان به ایران در زمان داریوش هخامنشی رخ داده بود رسما ارگ تاریخی آتن را به آتش میکشد و آنجا را به خاکستر تبدیل میکند!

قسمت دوم فیلم ۳۰۰ توسط «نوام مورو» که یک کارگردان اسراییلی است کارگردانی شده است، وی فیلمسازی است که سابقه معتبری در عرصه کارگردانی ندارد و در فهرست کارنامه هنریاش فقط یک اثر سینمایی بلند به نام «مردمان باهوش» و چند اثر تبلیغاتی و یکی دو کار کوتاه تلویزیونی وجود دارد.

«نوام مورو» که متولد ۱۹۶۱ در اورشلیم است از ابتدا گزینه اصلی برای ساخت دنباله «۳۰۰» بوده چرا که تهیه کنندگان فیلم «مارک کانتون»، «جیانی نوتاری» و «برنی گولدمن» وقتی در ژوئن ۲۰۰۸ قصد خود را برای ساخت فیلم اعلان کردند به صراحت بر این مساله تاکید کرده بودند «نوام موروی» اسرائیلی به هیاهوی جهانی فیلم دامن خواهد زد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار