در آیین اکران فیلم‌های نوروزی مطرح شد

توصیه حجت الله ایوبی به خانواده‌ها برای دیدن فیلم «چ»

رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار سازمان سینمایی قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۱۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲ - 11March 2014

توصیه حجت الله ایوبی به خانواده‌ها برای دیدن فیلم «چ»

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آئین اکران فیلمهای نوروزی سال 93 شب گذشته در سینما آزادی تهران برگزار شد. ابراهیم حاتمی کیا از میهمانان ویژه این مراسم بود که به همراه برخی از کارگردانهای سینمای ایران در این مراسم حضور داشت.

در ابتدای این مراسم حجتالله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی ضمن دعوت مردم برای رفتن به سینماها و تبریک سال جدید به همه سینماگران و هنردوستان اظهار داشت:  با اقداماتی که در خصوص دیجیتال شدن سینماهای کل کشور انجام دادیم موفق شدیم فیلمهای سینمایی را همزمان با تهران در شهرستانها اکران کنیم که این مساله باعث شد فروش فیلمها در شهرستان از تهران بیشتر شود، من به همه خانوادههای ایرانی دیدن هر ۵ فیلم اکران شده نوروز را توصیه میکنم، به خصوص فیلم ارزشمند جناب آقای حاتمی کیا را که بخشی از خاطرات خوب سالهای سینما را به یاد ما میآورد.

معاون وزیر ارشاد با تائید برخی نگرانیهایی که درباره جشنواره فیلم فجر وجود دارد، گفت: جشنواره فیلم فجر حاصل ۳۲ سال تجربه است و لازم و ضروری است که این جشنواره با دقت مرور شود و برخی از قوانین و نگرش های آن تغییر کند. امیدوارم جشنوارهای که سال بعد برگزار میشود در خور سینمای ایران و انقلاب اسلامی باشد و رفاقت و رقابت درسینمای ایران به اوج خود برسد.

حجتالله ایوبی با اعلام تاسیس مدرسه عالی سینما توسط سازمان سینمایی در سال ۹۳ اظهار کرد: از سال آینده مدرسه عالی سینما با حضور هنرمندان سینما در کارگاههایی که هنرجویان سینما در آن ثبت نام میکنند برگزار میشود، مدرسه عالی سینما بر اساس تجربه ۸ و ۹ کشوری احداث میشود که این مدرسه را دارند، معمولا هر کشوری که صاحب سینماست یک مدرسه عالی سینما دارد.

رئیس سازمان سینمایی افزود: سازمان سینمایی کشور اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار داده و بر این اساس به این نتیجه رسیده که از تعداد جشنوارههای موجود بکاهد و همین طور جشنواره فیلم کودک را به صورت دو سالانه برگزار کند و هزینههای هنگفتی که برای برگزاری این جشنواره میشود را برای ساخت فیلمهای کودک خوب اختصاص دهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار