حجت الله ایوبی:

خودم را جزو جوانان انقلابی می‌دانم

رئیس سازمان سینمایی گفت: تحقق بخشیدن به دغدغه‌های اندیشمندانه مقام معظم رهبری زمانی ممکن می شود که ازعیب‌جویی، بهانه‌تراشی و طعنه زدن دست برداریم.
کد خبر: ۱۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴ - 11March 2014

خودم را جزو جوانان انقلابی می‌دانم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی پس از پایان مراسم آئین اکران فیلمهای نوروزی با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات اهالی رسانه  پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص برنامه سازمان سینمایی برای جامه عمل پوشاندن به دغدغههای فرهنگی مقام معظم رهبری بخصوص در حوزه سینما گفت : مدیران سینمایی دغدغه های مقام معظم رهبری را درک می کنند و با همه وجود به این دغدغه ها باور دارند. دغدغههای مقام معظم رهبری، دغدغه هایی عالمانه، آگاهانه و کارشناسی است و همه تلاش مدیران سینمایی این است که به این دغدغهها جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: تحقق بخشیدن به دغدغههای اندیشمندانه مقام معظم رهبری زمانی ممکن می شود که  ازعیبجویی، بهانهتراشی و طعنه زدن دست برداریم و در سایه همدلی به آنچه دغدغه ایشان است بپردازیم.

رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: مقام معظم رهبری به درستی و در صحبت هایی حکیمانه فرمودند که جوانان مومن و انقلابی باید عرصه های فرهنگی را اداره کنند. بنده هم به عنوان عضو کوچکی از خانواده سینمای ایران که بار عظیمی از فرهنگ را به دوش می کشد خودم را جزو همان جوانان انقلابی میدانم و همه تلاشم این است که به آنچه مقام معظم رهبری خواسته اند عمل کنم.

ایوبی در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال تکرار حواشی «رستاخیز» برای فیلم «محمد(ص)» این هجمه ها را غیر منصفانه خواند و گفت: درباره فیلم «محمد(ص)» هیچ حاشیه ای وجود ندارد، تیم سازنده این فیلم سینمایی همه اصول و قواعد و تدابیری که لازم بوده است را  به کار گرفتهاند تا اثری خوب، ممتاز و بدون حاشیه ارائه دهند.

وی افزود: درباره فیلم «رستاخیز» باید این نکته را مد نظر قرار داد  که بحث های وارد شده بر این فیلم در حال خارج شدن از مجرای نقد و بررسی بود و متاسفانه شرایط داشت به سمتی پیش می رفت که حق عوامل فیلم و کسانی که سالها برای تولید این اثر سینمایی زحمت کشیده بودند، داشت ضایع میشد .این نظرات و اقدامات بیشتر از آنکه به نفع دین و فیلم رستاخیز باشد به ضرر دین و این فیلم بود.

ایوبی تاکید کرد: عوامل فیلم رستاخیز با نگاهی مسئولانه همه نظرات کارشناسی علما را جمع آوری کردهاند تا این نظرات را در فیلم اعمال کنند.
 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار