سرلشگر دکتر فیروزآبادی:

کرونبرگ با رفتار خصمانه‌اش برنده جایزه باروت خیس می‌شود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باتوجه به نتایج به دست آمده از نظرسنجی مردمی خانم کرونبرگ برنده جایزه امسال باروت خیس خواهد بود که به دلیل رفتار خصمانه‌اش به او اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱ - 11March 2014

کرونبرگ با رفتار خصمانه‌اش برنده جایزه باروت خیس می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی بسیج، سردار سرلشکر دکتر "سیدحسن فیروزآبادی"  رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص جایزه باروت خیس، اظهار کرد: طبق اخباری که از نظرسنجیهای مردمی رسیده است، خانم کرونبرگ برنده جایزه امسال باروت خیس خواهد بود که به دلیل رفتار خصمانهاش به او اختصاص یافته است.

وی افزود: جایزه باروت خیس ابتکاری با نمک و خوش ذوق است به این دلیل که یکی از مسئولین بینالمللی که رفتار ابرسرمایهداری را افشا میکند، به عنوان گیرنده این جایزه انتخاب میشود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه گفت: این افراد با رفتار خصمانه خود با ملت ایران به نفع انقلاب اسلامی فعالیت میکنند.

سرلشگر دکتر فیروزآبادی در رابطه با کاندیدای امسال جایزه باروت خیس خاطرنشان کرد: طبق اخباری که از نظرسنجیهای مردمی رسیده است، خانم کرونبرگ برنده جایزه امسال باروت خیس خواهد بود که به دلیل رفتار خصمانهاش در سال گذشته به او اختصاص یافته است.

"تاریا کرونبرگ" رئیس کمیته امور خارجی پارلمان اروپا است که اخیرا در راس هیئتی با هدف همکاریهای بین المللی و دیدار با سران قوا و وزرا و برخی از مسئولین کشور به ایران سفر کرده بود و در خفا با برخی از اعضای فتنه دیدار کرد.

نظر شما
پربیننده ها