چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس همدان پایان یافت

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس همدان با معرفی و تقدیر از برگزیدگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸ - 13March 2014

چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس همدان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، این مراسم با حضور رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس کشور، جمعی از مدیران دستگاه ها، رزمندگان و خانواده های شهدا در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

در این مراسم افسانه درویش یکرنگی، نبی الله شامخی، سید مهرداد موسویان، مهدی قاسمی، سهیلا بیات و سمیه مهریان جاهد به خاطره خوانی پرداختند.

کتاب سه تکه ابر سه برادر رونمایی شد
در این مراسم از کتاب سه تکه ابر سه برادر به عنوان گزیده خاطرات سومین دوره جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس همدان در سال 91 رونمایی و در بین جمعیت توزیع شد.

این کتاب توسط رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس، بهناز ضرابی زاده، مشاور امور ایثارگران استاندار و رئیس بنیاد شهید همدان رونمایی شد.

در بین برنامه های مختلف این جشنواره نماهنگ ها و میان برنامه هایی به صورت کلیپ از دوران دفاع مقدس و گزارشی از عملکرد این جشنواره در دوره های مختلف پخش شد.

بخش پایانی این جشنواره نیز با تقدیر از 25 نفر از برگزیدگان انجام شد. این جشنواره در دو بخش جبهه و پشت جبهه 4 برگزیده و 16 شایسته تقدیر را در بین خاطرات داشت ضمن اینکه هیئت داوران به رسم ادب 5 نفر زا فعالین در جشنواره را مورد تقدیر اعلام کردند.

اسامی تقدیر شوندگان:
در بخش جبهه: مهدی قاسمی حائز رتبه اول و سید مهرداد موسویان رتبه سوم را از آن خود کردند.
در بخش پشت جبهه: سهیلا بیات به عنوان رتبه دوم و افسانه درویش یکرنگی رتبه سوم را کسب کردند.

شایستگان تقدیر:
در این بخش حمید تاج دوزیان، سید مهدی حسینی مصلح، مهدی شعبانی سروش، مهین سماوات، سیده رقیه حسینی، ثریا نیکو منظر، معصومه همتی، سیده فاطمه مصطفوی، عبدالرضا چاردولی، نبی الله شامخی، مهدی سیف، سید ابوالقاسم موسوی، فرهاد لطفی، علی ترکمان، رضا سلیمی و محمدرضا دهفولی موفق به کسب لوح تقدیر و جایزه نقدی شدند.

در این مراسم همچنین از خانواده شهید سوری و هیأت داوران تقدیر شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار