ذباح در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس مطرح کرد

حضور خاخام‌های یهودی در مناطق عملیاتی راهیان نور

مدیر اردوهای راهیان نور سازمان گردشگری بسیج با اشاره به اعزام زائران مختلف برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب گفت: خاخام های یهودی و مشاهیر اروپایی نیز به منظور الگوگیری از شهدا از این مناطق بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱ - 17March 2014

حضور خاخام‌های یهودی در مناطق عملیاتی راهیان نور

مصطفی ذباح، مدیر اردوهای راهیان نور سازمان گردشگری بسیج، با اشاره به جایگاه والای شهدا و حضور زائران مختلف  در مناطق عملیاتی به خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس گفت: شهدا مایه مباهات و افتخار ما هستند؛ آنها به جایگاه شفاعت رسیدند و خوشابه حال کسانی که بهره معنوی از این سفر برده  و خود را بیمه می کنند .

وی گفت: مهمترین سفارش شهدا در وصیتنامههایشان اقامه نماز اول وقت، احترام به پدر و مادر و انجام اعمال نیک بود.

ذباح تصریح کرد: شهدا آیههای مسجل قرآن کریم هستند و امروز خاخامهای یهودی و مشاهیر و نویسندگان امریکایی، فرانسوی و ایتالیایی برای الگوگیری از این شهدا به سرزمین راهیان نور سفر میکنند.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاههای دولتی اعم از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری باید در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت همکاری کنند، چراکه این فرهنگ، خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن است.

مدیر اردوهای راهیان نور سازمان گردشگری بسیج کشور خاطرنشان کرد : سازمان بسیج در حال حاضراردوگاههای راهیان نور را به 103 هزار تخت خواب برای استقرار زائران مجهز کرده است تا  در استانهای مختلف مردم عزیز و مشتاق بتواند از این امکانات استفاده کنند.

نظر شما
پربیننده ها