معاون سیاسی سپاه پاسداران:

حمایت از تولید داخلی تهدیدات دشمن را بی اثر می‌کند

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه هدف دشمن متوقف کردن چرخ‌های پیشرفت و توسعه ایران است، گفت: مدیریت و اجرای صحیح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اهداف شوم دشمنان را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۱۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶ - 17March 2014

حمایت از تولید داخلی تهدیدات دشمن را بی اثر می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار "رسول سناییراد" معاون سیاسی سپاه پاسدران، در جمع بسیجیان قاین اظهار کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود که همان مخدوش کردن روند پیشرفت ایران اسلامی بود، مذاکره را پایه قرار دادند.

وی با بیان اینکه دشمنان از هر حربهای برای متوقف ساختن پیشرفت ایران استفاده کردهاند، افزود: آنان گاهی تهدید و گاهی تحریم را برگزیدند؛ اما در اهداف خود موفق نشدند و مجبور به روی آوردن به مذاکره شدند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ما با توکل بر خدا و اتکای به ایمان، تعهد و توان فرزندانمان به پیشرفتهای شگرفی در زمینههای نظامی، پزشکی، هستهای و دیگر عرصهها دست یافتهایم.

سناییراد با اشاره به ابلاغ سیاست اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اذعان کرد: پایه اقتصاد، اقتصاد مقاومتی است و باید با استفاده از الگوی صحیح مصرف و اصلاح سبک زندگی و حمایت از تولید داخلی حماسه اقتصادی را رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید با حمایت از تولید داخلی وابستگی خود را از واردات خارجی کم کرده تا تهدیدات دشمن برای ما خطرساز نباشد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: نگاه به اقتصاد مقاومتی نباید شعاری باشد، باید همراه مدیریت بوده و تمام ظرفیتها و توانمندیهایمان را به آن معطوف کنیم.

نظر شما
پربیننده ها