امیر علی ظریفی:

"راهیان نور" دانشگاه "معرفت‌افزایی" است

فرمانده لشکر ۹۲ زرهی استان خوزستان گفت: اردوی راهیان نور دانشگاه معرفت افزایی و پنجره ای به سوی معنویت است.
کد خبر: ۱۴۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳ - 18March 2014

امیر سرتیپ دوم "علی ظریفی" فرمانده لشکر ۹۲ زرهی استان خوزستان، در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به نقش اردوهای راهیان نور در تربیت روحی افراد گفت: زائران راهیان نور با حضور در مناطق عملیاتی از نزدیک شرایط سخت دوران جنگ و ایستادگی در مقابل حملات ناجوانمردانه دشمن را لمس کرده و این موضوع سبب تقویت روحیه جهاد وشهادت در آنان میشود.

وی با تاکید بر اینکه مقابله با جنگ نرم امروز مستلزم آگاهی و بصیرت است، افزود: یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی، بسترسازی در برابر انواع تهدیدات نرم دشمن است، که با الگوگیری از مقام صبر، ایثار و استقامت شهدا میتوان این جریان را اداره کرد.

فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی استان خوزستان، اردویهای راهیان نور را پنجرهای بهسوی معنویت دانست و عنوان کرد: حضور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور و مشاهده عینی آثار جنگ میتواند نوع جهانبینی و رویکرد افراد را نسبت به زندگی مادی تغییر دهد.

وی با بیان اینکه همه در برابر خون شهدا موظف و مسئولند تاکید کرد: انعکاس رشادتها و وقایع جنگ وظیفه همه اقشار جامعه، خصوصاً بازماندگان دوران دفاع مقدس است زیرا این عزیزان یادگاران آن دوره و حلقه وصل نسل جدید با شهدا هستند.

امیر "ظریفی" با بیان اینکه بیش از 20 سال است که لشکر زرهی ۹۲ خوزستان با پایگاههای حمید، میشداغ، دهلاویه و خرمشهر میزبان زائران راهیان نور هستند، افزود: در طول این مدت سعی کردیم تا اقدامات لازم را جهت رفاه حال میهمانان این خطه در ایام نوروزی فراهم نماییم.

وی با اشاره به نقش راویان در انتقال ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد: مخاطب و میهمانان مناطق عملیاتی برای ما بعنوان سفیران تبلیغی محسوب شده که اگر راویان ما قادر باشند، مسائل جنگ و خاطرات آن دوران را با کلامی شیوا و موثر به این عزیزان انتقال دهند یقیناً پس از اتمام این دوره سفیران تبلیغی خود را به دیگر شهرستانها ارسال کردند.

فرمانده لشکر ۹۲ زرهی خوزستان در پایان با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا همواره در دلهای مردم این مرز و بوم زنده است، گفت: رمز ماندگاری شهدا اخلاص و جوانمردی آنان بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار