سردار سپهر:

نمایندگی ولی فقیه در سپاه قوی‌ترین شبکه استاد و مربی را در اختیار دارد

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: این نمایندگی اکنون از امکان آموزش ۲۲۰ هزار نفر در طول سال برخوردار است و از سوی دیگر با داشتن هفت هزار نفر استاد سازمانی، غیر سازمانی و مدعو، قوی‌ترین شبکه استاد و مربی را در اختیار دارد.
کد خبر: ۱۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳ - 19March 2014

نمایندگی ولی فقیه در سپاه قوی‌ترین شبکه استاد و مربی را در اختیار دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمدحسین سپهر" معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در جمع تعدادی از روحانیون سپاه با اشاره به اینکه همراهی و هماهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه و فرماندهی کل سپاه، علاوه بر همافزایی و همراهی روز افزون، موجب رضایت رهبری نیز شده، از توان ظرفیت آموزشی و تربیتی بالای نمایندگی ولی فقیه در سپاه برای کارکنان سپاه خبر داد و گفت: ما اکنون ۱۰۲ هزار طلبه بسیجی داریم که این نمایانگر وجود شبکهای قدرتمند، ولایی و ارزشمند است؛ علاوه بر این هزار و 200 نخبه طلبه و روحانی و ۱۴ هزار هادی سیاسی در سطح کشور داریم.

وی با بیان اینکه در سپاه روحانیون اعزامی شاغل و مدعو در ۱۷۰۰ نقطه نماز جماعت برپا میکنند، یادآور شد: همچنین در طول سال، هشت هزار مناسبت فرهنگی مانند محافل انس با قرآن نیز توسط روحانیون سپاه اجرا و نظارت میشود.

"سردار سپهر" با اظهار این مطلب که تاکنون ۱۰۰ نیاز پژوهشی توسط سپاه و بسیج استخراج شده و ۱۰۰ عنوان کتاب هم در همین رابطه منتشر شده است، افزود: مجموعه این توانمندیها باعث شده از نمایندگی توانمند و بر خط ولایت برخوردار باشیم. بنابراین امروز نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمادگی دارد تا در همه عرصههای مأموریتی سپاه پا به پای رزمندگان و کارکنان سپاه رو به جلو حرکت کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار