سردار نقدی:

پیشبرد اقتصاد و علم؛ اولویت دولت آینده / اعتدال یعنی در مسیر حق دچار افراط و تفریط نشدن

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به طرح شعار اعتدال گفت: حتما اعتدال در مفهوم غربی آن، مورد نظر رئیس جمهور منتخب و دولت جدید نیست زیرا آن اعتدال به معنای کوتاه آمدن در مقابل سختی ها و دشمنی هاست.
کد خبر: ۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲ - 25July 2013

پیشبرد اقتصاد و علم؛ اولویت دولت آینده / اعتدال یعنی در مسیر حق دچار افراط و تفریط نشدن

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه خبری بسیج، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به ویژگی های دولت آینده اظهار داشت: همه جناح های کار برای یک دولت لازم است و دولت آینده باید دولت همه جانبه باشد.

وی افزود: دولت یازدهم هم باید به سیاست و هم به اقتصاد توجه داشته باشد چراکه اینها بر یکدیگر تاثیر دارند اگر ما سیاست هایمان درست پیش بروند، حتما می تواند در اقتصاد موثر باشد از طرف دیگر اقتصاد قوی می تواند بر روی مسائل سیاسی تاثیر بگذارد.

سردار نقدی در ادامه با بیان اینکه تعیین سیاست های کلان نظام بر عهده ولایت و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: ایشان در سخنرانی اخیرشان به صراحت اولویت های دولت بعدی را تعیین کردند که بحث پیشبرد اقتصاد و علم در کشور بود و حتما دولت آینده با ولایتمداری که در رئیس جمهور جدید سراغ داریم این خط مشی را دنبال خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین به معنا و مفهوم اعتدال در سیاست اشاره و تاکید کرد: اعتدال یک مفهوم دینی و اسلامی در مکتب اسلام و یک معنی هم به مفهوم غربی خود دارد.

وی ادامه داد: حتما اعتدال در مفهوم غربی مورد نظر رئیس جمهور منتخب و دولت جدید نیست زیرا آن اعتدال به معنای کوتاه آمدن در مقابل سختی و دشمنی ها است در حالیکه اعتدال در مفهوم اساسی خود یعنی در مسیر حق دچار افراط و تفریط نشدن است نه میان حق و باطل حرکت کردن.

سردار نقدی با بیان اینکه اعتدال غربی یعنی بین حق و باطل حرکت کردن، گفت: اعتدال اسلامی در صراط مستقیم، خط امام و ولایت و خط اصیل انقلاب بودن است و جای خوشبختی دارد که این شعار خوب انتخاب شده و امیدواریم این اعتدال با همین مفهومی که در فرهنگ ما است، صورت بگیرد.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار