سردار جزایری:

انتساب حملات سایبری به ایران کذب و عملیات روانی است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به انتشار برخی خبرها از سوی مقامات آمریکایی مبنی بر انجام حملات سایبری از طرف جمهوری اسلامی ایران گفت: در برسی بعمل آمده در مورد حملات سایبری طی چند سال اخیر تردیدی باقی نمی ماند که پشت پرده عمده تهدیدات و حملات سایبری به کشورها از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳ - 26May 2013

انتساب حملات سایبری به ایران کذب و عملیات روانی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار جزایری همچنین گفت: هرگونه اقدام تجاوز کارانه، سرانجام دامن متجاوز را خواهد گرفت و اطلاعات موجود حاکی از آنست که هم اکنون مقابله با اقدامات خرابکارانه دولت آمریکا در دستور کار بسیاری از کشورها قرار دارد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: آمریکا باید از حملات سایبری و تجاوز به سایر کشورها و جوامع دست بردارد و بیش از این افکار عمومی جهانیان را دچار بهران نکند.

وی تاکید کرد: نقش مردم آمریکا در کنترل دولت و دستگاههای امنیتی این کشوردر  امر آتش افروزی و بحران سازی  حائز اهمیت است و مردم آمریکا نباید اجازه دهند بیش از این کشورشان در میان افکار عمومی مورد نفرت قرار گیرد.

سردار جزایری در پایان تاکید نمود : همانطور که خسارات وارده از سوی آمریکا و صهیونیزم جهانی در اثر اقدامات نظامی علیه سایر کشورها غیر قابل جبران است، جامعه جهانی باید مراقب خرابکاریهای سایبری آمریکا نیز باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار