سردار رادان :

مقابله با بر هم‌زنندگان نظم اقتصادی مأموریت مهم ناجا در سال جدید است

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: مقابله با قاچاقچیان و صاحبان سرمایه‌های نادرست و مقابله با بر هم‌زنندگان نظم اقتصادی از نقش‌های مهم نیروی انتظامی در سال جدید است.
کد خبر: ۱۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵ - 25March 2014

مقابله با بر هم‌زنندگان نظم اقتصادی مأموریت مهم ناجا در سال جدید است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار احمدرضا رادان در حاشیه سفر خود به گیلان در رشت عزم و مدیریت جهادی را سرلوحه امور نیروی انتظامی در سال 93 عنوان کرد.

وی اظهار کرد: یکی از افتخارات ما این است که سرباز ولایت هستیم بنابراین باید گوش به فرمان باشیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: مخاطب مقام معظم رهبری تمام مدیران مجموعه نیروی انتظامی بودند و ما باید صرفنظر از افزایش عِده و عُده اقدامهای خود را بهتر و مناسبتر انجام دهیم.

وی افزود: نیروی انتظامی با احصای شعار مقام معظم رهبری نقش تعیین کنندهای در بخش مبارزه با قاچاق و مفاسد اقتصادی دارد.

رادان تامین امنیت صاحبان سرمایه درست، مقابله با قاچاقچیان و صاحبان سرمایههای نادرست و مقابله با بر هم زنندگان نظم اقتصادی را از نقشهای مهم نیروی انتظامی عنوان کرد.

وی اولویتهای اصلی فرماندهی ناجا در سال جدید را مبارزه با سارقان و کاهش وقوع سرقت، امنیت اخلاقی و مبارزه با مواد فروشان خرد و افزایش احساس امنیت مردم برشمرد.

جانشین فرماندهی ناجا با اشاره به تمهیدات پلیس در سال جدید، تصریح کرد: برخورد نیروی انتظامی با سارقان و مواد فروشان خرد در سال 93 برخورد سختی خواهد بود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه پلیس گیلان خاطرنشان کرد: آغاز پلیس گیلان در سال 93 در بحث کاهش تصادفات و فوتیها بسیار آغاز خوبی است و این روند قابل تقدیر بوده و باید ادامه یابد.

سردار رادان در رأس هیئتی با حضور در گیلان عملکرد نیروی انتظامی را مورد بررسی قرار داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار