در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان شد؛

تروریست نامیدن حزب‌الله سند پیروی اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره اقدام اتحادیه اروپا در تروریست نامیدن نیروی مقاومت حزب‌الله بیانیه‌ای‌ صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: این اقدام سند پیروی اتحادیه اروپا از آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۴ - 25July 2013

تروریست نامیدن حزب‌الله سند پیروی اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این بیانیه آمده است: اقدام نابخردانه و غیر منطقی اتحادیه اروپا در تروریست نامیدن نیروی مقاومت حزبالله، سند روشن دیگری در پیروی این اتحادیه از سیاستهای آمریکا و رژیم صهیونیستی و رواج بیعدالتی و برخوردهای دوگانه در جهان امروز است.

این بیانیه میافزاید: اتحادیه اروپا در حالی حزبالله لبنان را تروریست مینامد که متهم ردیف اول اقدامات تروریستی در جهان یعنی رژیم صهیونیستی را در مصونیت و حمایت کامل قرار داده است.
 
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حزبالله که الگو و نماد مقاومت و پایداری است، با توکل به خدای بزرگ و حمایتهای گسترده مردمی بارها توانسته است چهارمین ارتش تجاوزگر دنیا را به زانو درآورد و معادلات نظامی منطقه را بر هم زند، لذا دشمنان زخم خورده جهان اسلام بنا دارند این قدرت شکستناپذیر را از این طریق به زانو درآورند!
 
در پایان این بیانیه که به امضای آیتالله محمد یزدی رسیده است آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکومیت و تقبیح شدید این اقدام اروپا، از مردم شریف ایران و جهان اسلام میخواهد با راهپیمایی گسترده خود در روز جهانی قدس، پاسخ این تصمیم ظالمانه را بدهند و همبستگی خود را با ملت شریف لبنان و آزادیخواهان جهان در حمایت از نیروی مقاومت اسلامی و این حزب پرافتخار و رهبری با صلابت آن سید حسن نصر الله اعلام نمایند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار