سردار مومنی خبر داد

تجهیز ۳۰ هزار کیلومتر از راه‌های کشور به دوربین کنترل سرعت

رئیس پلیس راهور کشور گفت: پلیس با تجهیز 30 هزار کیلومتر از راه‌های کشور به دوربین‌های هوشمند و یکپارچه درصدد مدیریت سرعت است.
کد خبر: ۱۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ - 04April 2014

تجهیز ۳۰ هزار کیلومتر از راه‌های کشور به دوربین کنترل سرعت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ "اسکندر مومنی" رئیس پلیس راهور کشور در نشست با فرمانده انتظامی استان گیلان و اعضای ستاد تسهیلات نوروزی، وضعیت راههای استان را مورد بررسی قرار داد.

وی سرعت غیرمجاز را دلیل اصلی وقوع تصادفات و تلفات عنوان کرد و گفت: سرعت رابطه معناداری با تصادف دارد و هرسال که میانگین سرعت پایین بیاید، تصادفات نیز کاهش مییابد.

رئیس پلیس راهور کشور مدیریت کاهش سرعت با کار فرهنگی، اجتماعی و علایم هشداری و همکاری رسانه را اولویت پلیس در کاهش تصادفات برشمرد.

وی افزود: علاوه بر فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی افزایش دوربینهای کنترل هوشمند نیز موجب کنترل خودروها و کاهش سرعت و وقوع تصادف میشود.

مومنی عابران پیاده و موتورسیکلت سواران را عمده حادثهدیدگان تصادفات عنوان کرد و گفت: نصب شبرنگ در ادوات کشاورزی، کلاه ایمنی موتورسیکلتسواران، خطکشی سفید قابل دیدن، مدیریت سرعت، کارمندانی و فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی و همکاری خوبی بین پلیس و تمام ارگانهای امدادی برای احساس آرامش بیشتر مردم در تعطیلات نوروزی وجود دارد، خاطرنشان کرد: پلیس با تجهیز راهها به دوربینهای هوشمند به صورت یکپارچه به طول ۳۰ هزار کیلومتر درصدد مدیریت سرعت است.

نظر شما
پربیننده ها