سردار نیکخواه بهرامی به بیمارستان بقیة‌الله (عج) منتقل شد

همسر سردار محمدباقر نیکخواه بهرامی از بهبود وضعیت جسمانی این فرمانده هشت سال دفاع مقدس و انتقال وی به بخش جراحی بیمارستان بقیة‌الله (عج) خبر داد.
کد خبر: ۱۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳ - 05April 2014

سردار نیکخواه بهرامی به بیمارستان بقیة‌الله (عج) منتقل شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "شهناز صرامی" همسر سردار محمدباقر نیکخواه در گفتوگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیریهای طاقتفرسای خانواده و علیرغم مخالفت پزشکان و با عنایت امام رضا(ع) پس از افزایش سطح هوشیاری سردار نیکخواه، روز چهارشنبه هفتم فروردینماه ایشان را از مشهد به تهران منتقل کردیم.
 
وی افزود: ابتدا ایشان در بخش ریه و آیسییو بستری بود اما با عنایت خداوند و بهتر شدن حال همسرم شب گذشته پزشکان او را به بخش جراحی مردان منتقل کردند. علیرغم اینکه پزشکان و متخصصان معتقد بودند به دلیل ضربهای که به سر ایشان وارد آمده است ممکن است سردار نیکخواه قدرت تکلم و هوشیاری خود را از دست بدهد، اما همسرم صحبت میکند و توانسته است من و فرزندم را بشناسد. همچنین سمت راست بدنش که پیش از این حرکت نمیکرد اکنون قادر به حرکت است. باید بگویم پزشکان تشخیص دادهاند سردار نیکخواه بهرامی به مرور زمان حافظه کلی خود را به دست خواهد آورد.
 
صرامی در پایان با اشاره به بند آمدن خونریزی ریه سردار محمدباقر نیکخواه بهرامی گفت: خوشبختانه خونریزی ریه بند آمده و عفونتها به وسیله دستگاه ساکشن از ریه ایشان تخلیه شده است و فقط کمی ترشح دارد که آن نیز بسیار کم شده است.

سردار محمدباقر نیکخواه در دوران هشت سال دفاع مقدس فرمانده جنگهای نوین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و چند سال مسئول تبلیغات جبهه و جنگ «قرارگاه کربلا» بوده است.وی ساعت 16:30 دقیقه روز چهارشنبه هفتم اسفندماه در مسیر رفتن به زیارت امام رضا(ع) در خیابان دانشگاه مشهد و بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس دچار خون ریزی مغزی میشود و پس از این حادثه مورد عمل جراحی قرار گرفت.

سردار محمدباقر نیکخواه بهرامی در کنار سمتهایی که در دوران دفاعمقدس داشته است، به عنوان پژوهشگر و نویسنده دفاع مقدس هم کتابهایی همچون «جنایت جنگی» و «ماشین روحیه» را به چاپ رسانده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار