نشست هماهنگی مسئولان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد

نخستین نشست هماهنگی مسئولان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای ایجاد هماهنگی‌ و پیگیری‌ برای حفظ ابنیه و آثار سرزمینی دفاع مقدس و حماسه فرهنگی راهیان نور در ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵ - 27July 2013

نشست هماهنگی مسئولان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، احمد رحیمیزاده مسئول قرارگاه حفظ ابنیه و آثار سرزمینی دفاعمقدس هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی و همافزایی بیشتر در بین دستگاهها و بخشهای مرتبط با حفظ آثار دفاع مقدس دانست.

رحیمیزاده با بیان اینکه حفظ ابنیه و آثار سرزمینی دفاعمقدس بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت،انسجام و یکپارچگی مسئولان و متولیان امر است، ادامه داد:عبور از شرایط کنونی و حل معضلات پیشرو از جمله عدم هماهنگیها،عدم تجمیع ظرفیت دستگاهها و خلاءهای قانونی حفاظت و صیانت از آثار سرزمینی و ابنیه دفاع مقدس تنها با همدلی ،مشارکت ،همراهی و مهمتر از همه دغدغه مسوولان و مردم نیازمند است.
 
وی با تاکید بر نقش و جایگاه بیبدیل دفاع مقدس و اهمیت حفاظت از آثار ارزشمند آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: طبق اساسنامه مصوب و ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا و در راستای اهداف متعالی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاعمقدس و بر اساس بندهای «ماده 3 » از وظایف کلی بنیاد،قرارگاه حفظ ابنیه و آثار سرزمینی دفاع مقدس مسئول هماهنگی،هدایت، نظارت و پشتیبانی از ماموریت حفاظت و صیانت از آثار سرزمینی و ابنیه دفاع مقدس است.
 
وی از اتخاذ تدابیر عملیاتی این قرارگاه در رابطه با ابنیه و آثار سرزمینی دفاع مقدس خبر داد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار