سردار حاجی‌زاده در جمع خبرنگاران:

جدیدترین دستاوردهای هوافضای سپاه امسال رونمایی می‌شود/ آمریکا حتی نمی‌تواند حرفی از تحریم دفاعی ایران بزند

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: در سال جدید خبرهای خوبی برای مردم داریم و از جدیدترین دستاوردهای هوافضای سپاه در این سال رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳ - 11April 2014

جدیدترین دستاوردهای هوافضای سپاه امسال رونمایی می‌شود/ آمریکا حتی نمی‌تواند حرفی از تحریم دفاعی ایران بزند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "امیرعلی حاجیزاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت گروه پدافند 63 خاتم الانبیا(ص) در مجتمع فرهنگی 13 آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا، راهیان نور و خواندن زندگینامه شهدا بهانه و تلاشی برای حفظ و یاد شهداست. امروز یادواره شهید "حبیب الله کریمی" و 146 شهید همرزمش با حضور خانواده شهدا و جانبازان نیز به همین منظور برگزار شد.

وی با بیان اینکه شهید کریمی بورسیه ادامه تحصیل در یکی از بهترین دانشگاههای اروپا داشت، تصریح کرد: اما این شهید بزرگوار در ایران ماند و مسیر جبهههای حق علیه باطل را انتخاب کرد و در هشت سال دفاع مقدس رشادتهایی آفرید و در عملیات کربلای هشت به جمع یاران شهیدش پیوست.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در رابطه با توانمندیهای پدافندی سپاه تاکید کرد: حفاظت از بعضی اماکن حساس، پادگانها و یگانهای سپاه برعهده خود سپاه است و بعضا در بعضی از نقاط که ارتش نیاز دارد با آنها همکاری میکنیم هم در بخش کشف و شناسایی حضور داریم و هم سامانههای بسیار خوبی برای دفاع داریم.

سردار حاجی زاده با اشاره به برنامههای نیروی هوافضای سپاه در سال جدید گفت: در سال جدید خبرهای خوبی برای مردم داریم و از بهترین و جدیدترین دستاوردهای هوافضای سپاه در آیندهای نزدیک رونمایی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامههای هوافضا سپاه برای سال 93، خاطرنشان کرد: در اول فروردین شنیدید که دو دستاورد مهم  هوافضای سپاه را مقام معظم رهبری به عنوان الگو در بخش بدون سرنشین و موشکی معرفی کردند. این کارها با حرکات جهادی اتفاق افتاده و نشان میدهد که کارهای سختتر از آن نیز توسط ملت و مسئولین ایران دست یافتنی است و اگر زمینه را فراهم کنیم و روحیه ما روحیه ایستادگی در مقابل دشمن باشد و باور کنیم که میتوانیم بر مشکلات فائق بیاییم این اتفاق خواهد افتاد.

سردار حاجیزاده در پاسخ به سوال دیگری بیان کرد: در کشور افرادی وجود دارند که مخالف شهدا، یادوارههای شهدا و حتی مخالف تفحص  شهدا و راهیان نور هستند چرا که آنها مخالف حرکات انقلابی هستند و مخالف آرمانهای امام هستند و این موضوع نیز برای امروز نیست و از اول انقلاب بوده است. امروز هم وجود دارد. مردم و ملت شریف ایران و کسانی که اعتقاد به امام، رهبری و این نظام مقدس دارند، قطعا پیروز هستند و جمعیت آنها حداکثری است و رهبر معظم انقلاب نیز در سخنانی که در مناطق راهیان نور امسال داشتند چراغ راهی مشخص کردند تا مردم بدانند چه وضعیتی وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا و کشورهای غربی در بحث دفاعی صحبتی از تحریم ایران نمیکنند و میدانند تحریم در این زمینهها تاثیری ندارد به همین خاطر بحث مذاکرات را پیش کشیدند.

نظر شما
پربیننده ها