سردار عبداللهی عنوان کرد

نیروی انسانی برخوردار از عزم ملی و مدیریت جهادی سرمایه اصلی قرب خاتم‌الانبیاء(ص)

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نیروی انسانی با اعتقاد و برخوردار از عزم ملی و مدیریت جهادی را مهم‌ترین سرمایه قرارگاه در تحقق اهداف رهبری، در عرصه سازندگی دانست.
کد خبر: ۱۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲ - 12April 2014

نیروی انسانی برخوردار از عزم ملی و مدیریت جهادی سرمایه اصلی قرب خاتم‌الانبیاء(ص)

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار "عبادالله عبداللهی" که در اولین همایش سراسری مدیران قرب کربلا سخن میگفت، ضمن تبیین فرازهایی از فرمایشهای رهبری گفت: سخنرانیهای رهبری را باید به مثابه ارائه یک برنامه کلی برای کشور بدانیم و خود را ملزم به پیروی از رهنمودهای ایشان سازیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ از سوی رهبری به عنوان "سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" گفت: باید عمل به رهنمودهای معظمله و نقشه راهی که ایشان هرسال تعیین میکنند را تکلیف شرعی و وظیفه الهی خود بدانیم.

سردار عبداللهی هدف اصلی همایش سراسری قرب کربلا را بررسی عملکرد سال گذشته و تشریح اهداف و سیاستهای سال جدید عنوان و اظهار امیدواری کرد برگزاری این همایش دو روزه بتواند مجموعه قرب کربلا را در رسیدن به اهداف ترسیمشده در سال جاری یاری کند.

گفتنی است اولین گردهمایی سراسری قرب کربلا از ردههای مهم قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص) با اهدافی همچون آشنایی و توجیه مسئولان و مدیران صف و ستاد این قرب با اهداف، برنامهها و سیاستهای سال جدید و آشنایی با الزامات و تدابیر تعیین شده از سوی ستاد قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص) به مدت دو روز با حضور معاونان و مدیران ستادی، مسئولان مؤسسات، مدیران پروژهها و مسئولان کارگاههای قرب کربلا برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار