اقتدار ارتش (6)/ امیر تسویه‌چی در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

نام‌گذاری روز ارتش ابتکار امام راحل در مقابله با توطئه دشمنان اسلام بود

فرمانده پایگاه یکم شکاری نهاجا گفت: امام راحل در قبال توطئه دشمنان اسلام هوشمندانه ایستادگی کرده و روز 29 فروردین را به عنوان روز اقتدار نیروهای مسلح و روز ارتش نام‌گذاری کردند.
کد خبر: ۱۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹ - 15April 2014

نام‌گذاری روز ارتش ابتکار امام راحل در مقابله با توطئه دشمنان اسلام بود

امیر سرتیپ محمد تسویهچی، فرمانده پایگاه یکم شکاری نیروی هوایی در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به نامگذاری روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: یکی از دسیسههای دشمنان اسلام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این بود که تجهیزات نظامی ایران به فروش برسد با این بهانه که جمهوری اسلامی ایران قصد جنگ با هیچ کشوری را ندارد، اما امام راحل در قبال این توطئه، هوشمندانه ایستادگی کرده و روز 29 فروردین را به عنوان روز اقتدار نیروهای مسلح و روز ارتش نامگذاری کردند.

وی ادامه داد: مانور تمرینی و تاکتیکی جنگندههای نیروی هوایی در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی به نحو احسن انجام شد و نیروی هوایی با آمادگی کامل در رژه هوایی این روز بزرگ شرکت میکنند.

امیر تسویهچی گفت: هر ساله نیروهای مسلح با اقتدار در این روز بزرگ در تمام استانهای کشور حضور پیدا کرده و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

فرمانده پایگاه یکم شکاری نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: در طول 8 سال دفاع مقدس با یکپارچگی رهبری، انسجام ملی، وحدت و ایمان به خداوند، دشمنان در بعد نظامی نتوانستند بر ملت ایران پیروز شوند، از این رو آنها از انجام اقدامی مجدد علیه ایران در زمینه نظامی مأیوس شدند.

وی گفت: در 8 سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در برابر دشمن مقاومت کرد و این در حالی بود که تمام دنیا علیه ایران اسلامی بسیج شده بودند.

امیر تسویهچی گفت: در زمان دفاع مقدس تجهیزات ما مدرن نبود، اما نیروهای مسلح ما اعم از ارتش و سپاه با هماهنگی و همکاری، ایمان به خدا و اعتقاد راستین پیروز شدند. امروز دشمن در جنگ نرم اهداف خود را دنبال میکند که در این زمینه نیز انشالله شکست می خورد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار