رئیس بسیج دانش آموزی کرمانشاه خبر داد

برگزاری اردوی آمادگی دفاعی با حضور ۲۳ هزار دانش آموز کرمانشاهی

رئیس بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه گفت: اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دوره دوم متوسطه با حضور حدود 23000 دانش آموز کرمانشاهی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰ - 15April 2014

برگزاری اردوی آمادگی دفاعی با حضور ۲۳ هزار دانش آموز کرمانشاهی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، حاتمی رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه از برگزاری اردوی عملی درس آمادگی دفاعی دوره دوم متوسطه با حضور حدود 23000 دانش آموز کرمانشاهی خبر داد.

وی افزود: در دنیایی که سلطه گیری یک امتیاز محسوب میشود ملت ما باید قادر به دفاع از خود باشد و در همین راستا طرح تحول آمادگی دفاعی آزمون عملی مرحله سوم میدان تیر ویژه پسران از هم اکنون آغاز شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: پیش بینی میشود امسال 14هزار نفر از دانش آموزان پسر سطح استان در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی ( میدان تیر) شرکت کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه اعلام کرد: در این دورهها دانش آموزان با نحوه ایست و بازرسی، باز و بست و شناسایی متعلقات اسلحه کلاشینکف، نحوه خشاب گذاری، خشاب برداری و فشنگ گذاری آشنا و حالتهای تیراندازی را با رعایت نکات ایمنی فرا میگیرند.

وی تاکید کرد: در این دوره آموزشی علاوه بر آموزشهای لازم در خصوص درس آمادگی دفاعی و آموزش تاکتیک به منظور معنویت بخشی به برنامهها، دانش آموزان در نماز جماعت و مراسمات دعا نیز شرکت میکنند.

حاتمی یادآور شد این دوره جهت دانش آموزان دختر متوسطه مدارس استان کرمانشاه نیز بدون میدان تیر برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها