آیت الله علما:

خانواده‌های شهدا سند پر افتخار انقلاب اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خانواده‌های شهدا مایه عزت و افتخار کشور و سند پر افتخار انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۱۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹ - 14April 2014

خانواده‌های شهدا سند پر افتخار انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) مراسم تکریم و تجلیل از مادران و همسران شهدا در سالن آمفی تئاتر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه هر چیزی که شکسته شود ارزش آن از بین می رود، گفت: اما اگر دل  شکسته شود ارزش پیدا میکند و خریدار آن خداست و خریدار دلهای شکستهی مادران شهدا نیز خداست.

وی با اشاره به اینکه این کشور و مسئولین بواسطه وجود خانوادههای شهدا ارزش پیدا کردهاند، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری اگر این مادران و همسران شهدا نبودند جبههها اینقدر رونق نداشت.

آیت الله علما با بیان اینکه 1301 سال از وفات حضرت ام البنین(س) گذشته است اما همچنان این روز زنده نگه داشته میشود، افزود: بعضی از کارها الهی است و محدود به زمان و مکان نیست عمل این بانوی بزرگ نیز بعد از واقعه عاشورا در تاریخ ماندگار شد.

وی با بیان اینکه 8 دفاع مقدس ما دفاع زینبی بود افزود: خانوادههای شهدا مایه عزت و افتخار کشور و سند پر افتخار انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر امروز ایران در برابر تمامی تحریمها و تهدیدات دشمنان میایستد از شهدا و خانوادههای آنان قدرت میگیرد.

وی با بیان اینکه شهدا و خانوادههای آن اسلام را زنده کردند، افزود: ما بعد از دوران هشت سال جنگ تحمیلی برای قرنها قدرت گرفتیم و در مقابل کفر ایستادیم.

نظر شما
پربیننده ها