سرلشکر حسنی سعدی:

ارتش جمهوری اسلامی در مقتدرانه‌ترین دوران خود قرار دارد

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ارتش جمهوری اسلامی در مقتدرانه‌ترین دوران خود قرار دارد.
کد خبر: ۱۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ - 18April 2014

ارتش جمهوری اسلامی در مقتدرانه‌ترین دوران خود قرار دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرلشکر "حسنی سعدی" در حاشیه مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین در جوار حرم مطهر امام راحل و در گفتوگو با ایرنا، افزود: بدنه ارتش با انقلاب بود و ارتش نقش بسیار موثری در پیروزی انقلاب داشت؛ یک گلوله توپ، تانک، بالگرد و هواپیما از سوی ارتش به طرف مردم شلیک نشد.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: هنوز سپاه شکل نگرفته بود که مسوولیت مرز با نیروی زمینی و پشتیبانی آن با نیروی هوایی و دفاع در دریاها با نیروی دریایی ارتش بود و باید گفت که متوقف کردن تهاجم دشمن توسط نیروی زمینی ارتش صورت گرفت.

حسنی سعدی، خاطرنشان کرد: ارتش یک لحظه هم از جنگ غافل نبود و از ابتدا تا پایان آن به طور دائم و آمادهباش در مرز حضور داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون در دنیا ۸ سال جنگ متداوم و رودرو مانند جنگ تحمیلی عراق به ایران سابقه نداشته است، گفت: اکنون ارتش در یک موقعیت بسیار عالی قرار دارد و نیروهای آن از کیفیت بسیار خوب و محبوبیت میان مردم برخوردارند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: اگر دشمنان نیتی در خصوص ایران داشته باشند ارتش در برابر آنها ایستادگی خواهد کرد.

نظر شما
پربیننده ها