مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در گفت‌و گو با دفاع مقدس:

سپاه مدافع انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: سپاه مدافع انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها است.
کد خبر: ۱۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵ - 22April 2014

سپاه مدافع انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها است

حجت الاسلام و المسلمین "محمد جواد موحد" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب یکی از تدابیر شایسته بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) دستور تشکیل سپاه بود.

وی افزود: سپاه به عنوان مدافع انقلاب اسلامی در عرصههای امنیتی، دفاعی، فرهنگی و.. اگر کشور به خطر بیافتد، ایفای نقش میکند.

حجت الاسلام موحد اضافه کرد: در عرصه امنیت مرزها و دفاع ملی، سپاه به عنوان فرزندان انقلابی این نظام در برابر تمام تهاجمات مقابله میکند.

وی در خصوص اقدام اخیر انگلیس مبنی بر تحریم خادمان نظام، تصریح کرد: کاری که جبهه استکبار انجام داد، کار جدیدی نیست، آنها درصدد هستند تا کشور را از تمام جهات دچار چالش کنند.

حجت الاسلام موحد اذعان کرد: تحریم بعضی از چهرههای سیاسی مقوله کهنی است، جایگاه جمهوری اسلامی ایران در سطح بین الملل بسیار مشخص است.

خاطرنشان میسازد چند روز پیش وزارت دارایی انگلیس به بهانه نقض حقوق بشر و با انتشار بیانیهای لیست تحریمهای ضدایرانی خود را به روزرسانی کرد. در این فهرست نام ۱۵ مقام کنونی و سابق ایران به چشم میخورد که اطلاعات مربوط به آنها به روزرسانی شده و مدت تحریمشان تمدید شده است. وزارت دارایی انگلیس در این بیانیه خواستار بلوکهشدن داراییهای این افراد در انگلیس شده و نهادهای مالی این کشور را از هرگونه مراوده با آنها منع کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار