امیر سرتیپ رضا خرم طوسی:

اردوی معارف جنگ یادگار خلاقانه شهید صیاد است

جانشین هماهنگ کننده ستاد ارتش و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور آجا، امیر سپهبد صیاد شیرازی را الگوی یک مدیر موفق و جهادی دانست که علم و عمل را با یکدیگر آمیخته بود.
کد خبر: ۱۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ - 28April 2014

اردوی معارف جنگ یادگار خلاقانه شهید صیاد است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ "رضا خرم طوسی" جانشین هماهنگ کننده ستاد ارتش و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور آجا، گفت: در ارتش مدیران جهادی فراوانی از جمله شهید بزرگوار سپهبد صیاد شیرازی داریم که به عنوان مدیرانی شایسته، الگویی مناسب برای جامعه محسوب می شوند.
 
وی در ادامه به خصوصیات شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: ایشان به مشورت اهمیت فراوانی می داد و ضمن توجه به جزئیات امور، نظر متخصصین و پیشکسوتان نیز برایش مهم بود.
 
امیر خرم طوسی نظم، ترتیب، انضباط کاری و انجام امور خلاقانه را از دیگر ویژگی های شهید صیاد شیرازی دانست و افزود: اردوی معارف جنگ یکی از همین کارهای خلاقانه شهید صیاد بود که پس از شهادت ایشان به اردوی معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی نام گذاری شد و امسال نیز از تاریخ سوم تا دوازدهم اردیبهشت ماه، دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب این اردو به مناطق عملیاتی اعزام و پیشکسوتان دفاع مقدس تجارب ارزشمند خود از آن روزها را در اختیار دانشجویان جوان قرار می دهند.
 
وی در ادامه، قرار گرفتن دانشجویان در بستر مناطق عملیاتی، آموزش کارهای عملی و تبدیل تئوری های آموخته شده در دانشگاه به عمل، فراگیری مدیریت جهادی، انجام کارهای خلاقانه در این اردو، استفاده از تجارب رزمندگان دوران دفاع مقدس و تلفیق علم و عمل را از نتایج اردوهای هیئت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی دانست که نقش موثری در تربیت و آموزش افسران دانشگاه های افسری ارتش به عنوان فرماندهان آینده دارد.

نظر شما
پربیننده ها