سردار مسجدی:

شهید شیرودی در عملیات بازی دراز ضربات سنگینی به دشمن وارد کرد

قائم مقام سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه گفت:در عملیات بازی دراز هوانیروز به فرماندهی شهید شیرودی نقش بسیار موثری داشت.
کد خبر: ۱۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ - 28April 2014

شهید شیرودی در عملیات بازی دراز ضربات سنگینی به دشمن وارد کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "ابوالفضل مسجدی" در گفتگویی خبری، ضمن گرامیداشت رشادتهای شهید شیرودی در عملیات بازی دراز اظهار کرد: در این عملیات باید از نقش موثر هوانیروز یاد کنیم، به خصوص فرمانده دلاور آنها شهید شیرودی که رشادتهای بسیاری را در عملیات بازی دراز از خود نشان داد.

وی در رابطه با حضور شهید شیرودی در عملیات بازی دراز گفت: این خلبان شهید در ابتدای اردیبهشت ماه سال ۶۰ نیروهای عراقی را در منطقه عملیاتی بازی دراز مستاصل کرده بود و جداَ ضربه سنگینی را به نیروهای عراقی وارد کرد.

سردار مسجدی افزود: شهید شیرودی تعداد زیادی از تانکهای عراقی را منهدم کرد و همچنین بسیاری از نیروهای عراقی را به درک واصل کرد.

قائم مقام سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بسیج و سپاه با اشاره به نحوه شهادت شهید شیرودی خاطر نشان کرد: سرانجام بالگرد این شهید بزرگوار در یکی از پروازهایش بر منطقه بازی دراز با گلوله دشمن مورد اصابت قرار گرفت که نهایتا توسط هدایت کمک خلبان در منطقه کوره موش به زمین نشست و این فرمانده بزرگ هوانیروز با افتخار به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار