در چهارمین دوره برگزاری شعر مقاومت بین الملل اسلامی؛

شاعران خارجی صاحب نشست های تخصصی می شوند

مسئولان برپایی چهارمین کنگره شعر مقاومت بین الملل اسلامی جلسات و نشست های تخصصی ویژه ای را برای تبادل آرا میان شاعران خارجی میهمان شرکت کننده در این مراسم به اجرا می گذارند. این نشست ها قرار است از 11 تا 13 آبان ماه در سه نقطه از شهر تهران برگزار شود.
کد خبر: ۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶ - 06August 2013

شاعران خارجی صاحب نشست های تخصصی می شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نصرت اله صالح نژاد، دبیر اجرایی چهارمین کنگره شعر مقاومت بین الملل اسلامی، از برنامه های جدید این گردهمایی ادبی ویژه شاعران بین الملل اسلامی خبر داد و افزود: نتیجه نشست های انجام شده در سه دوره گذشته این کنگره ادبی باعث شد تا برای تبادل آرا میان شاعران خارجی به تعداد جلسات، نشست های تخصصی، میزگردها و شب های شعر افزوده شود.

وی ادامه داد: در چهارمین دوره برگزاری کنگره شعر مقاومت بین الملل اسلامی، برنامه هایی نظیر؛ شعر خوانی، سخنرانی و ارایه مقالات پیش بینی شده است. هدف از برپایی برنامه های تخصصی بالا بردن سطح علمی کنگره است. به همین دلیل امسال سه نشست تخصصی ویژه شاعران عرب با سه موضوع مختلف در سه نقطه از شهر تهران برگزار خواهد شد.

صالح نژاد افزود: در این جلسات علاوه بر شاعران دعوت شده به مراسم اساتید نقاد و پژوهشگر هم حضور دارند. در این نشست ها قرار است مقالات ارایه شده به نقد گذاشته شود. در پایان مراسم هم فرم نظر خواهی درباره کیفیت برگزاری کنگره در اختیار شاعران میهمان قرار داده شود تا نظرات و انتقادهای شاعران به مسوولان برگزاری این کنگره منتقل شود. پس از بررسی  نظرات شاعران  پیشنهادها و انتقادهای آن ها در پنجمین دوره برگزاری کنگره مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

چهارمین کنگره شعر مقاومت بین الملل اسلامی از 11 تا 13 آبان ماه در تهران برگزار می شود.

نظر شما
پربیننده ها